@klingel: ik heb altijd al een lage temp. gehad, meestal heb ik rond de 36.. ik zal morgenvroeg weer testen groetjes my
Oei ja kan ik me wat bij voorstellen dat je dan even niet op het forum wilt zijn ik had me ook al voorgenomen als het deze maand niet luk eens even van het forum af en proberen niet zoveel ermee bezig te zijn. Dan hebben we bijna samen de eisprong gehad wie weet lukt het deze maand om samen zwanger te worden hahaha.
hallo meiden, bij mij is vrijdag een longontsteking ondekt waardoor ik (voor zwangere) gevaarlijke antibiotica heb gekregen, en dankzij ovutesten wist ik dat ik aankomende woensdag/donderdag nod zou hebben, uiteraard verwachte ik niet bevrucht te zijn, maar vandaag is het vruchtje af komen drijven Ik kijk nu even aan voor de lengte voor de cyclus
heeey meiden. had ik net ff een ovutestje gedaan, en volgens mij is ie posie. wat denken jullie? komt mijn ei eraan? is ie er al? of duurt het nog ff? de foto staat in mijn fotoalbum. knuffss
das niet zo leuk... ik hoop dat je gauw beter bent en zo snel mogelijk weer zwanger bent. Heel veel sterkte meid. Groetjes nadine
eyey allemaal..., ik kom net van September af... vandaag helaas ongi geworden. ik ben nu uitgegaan van 30 dagen omdat ik een paar x overtijd was. zou iemand mij op de lijst willen zetten? dank je...
@mystiklady: oh meid.. wat jammer . hoe voel je je verder dan? Hoop dat je snel weer zanger mag worden.. groetjes my
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb & monica076 5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje 10: trutje & Miepke & Miamel 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 12: FreeWilly8 & Kleintjekees 13: Lien84 & Shyness 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78 16: Bowen & Senna04 & redirose & WyckydClausy & Suusje23 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & BrusjeVoorLynn & miranke & Milla Rose 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 19: Alexia R 20: Milolove, Naliey 21: 22: Saskia28 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Calani - Marb 14 oktober: - Bos - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn 106 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3g6so7bi] Vul je informatie in.[/*:m:3g6so7bi] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:3g6so7bi] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3g6so7bi] Naliey je staat erbij
links in het menu kan je dat zo via 'calculator'doen... Je NOD is 20 okt en 21 oktober kun je dan testen... Succes meid
@ Nadine: fijn dat het nog gelukt is! Was dus nog niet zo'n gekke tip van dat douchen, hahaha. Over alcohol: pas daarmee wel pp hoor, schijnt namelijk ook het sperma van mindere kwaliteit te maken. Veel plezier! @ mystiklady: wat erg voor je, sterkte! @ mezelf: heb vandaag eisprong gehad, met 2 paracetamolletjes zielig op de bank gekropen. Wel vreemd: heb bij mezelf wel meer slijm opgemerkt, maar niet slijm waat je draden van kunt trekken. Herkennen anderen dit?