NOD Oktober 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maidin, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Lastig he, dat je je eigen lichaam gewoon niet meer snapt! Bij alles denk je, wat zal het zijn........

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België

Hey je kan ook pijn hebben voor je ei dus mss is het toch wel een eitje :)
    mss moet je niet alleen naar je bedje gaan ;)

3. demi26

demi26 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

hier zijn we de eerste keer na 6 rondes zwanger geworden en nu zitten we in ronde 5... ik heb nog steeds niet de behoefte aan ovutesten... het zou me gewoon veel te onzeker maken... dan weet je wellicht precies je ei, maar als je dan nog niet zwanger bent is de teleurstelling nog groter.
    Naast het optijd klussen, is het innnestelen ook een hele belangrijke factor. Vaak gaat het daar mis en word je weer ongi...
    Ik wil niemand voor het hoofd stoten hoor... Als je er behoefte aan hebt moet je ze natuurlijk gewoon gebruiken, maar hier doen we het voorlopig nog niet...

fijne dag allemaal

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen, ik gebruik ook geen ovutesten, was de 1e keer in ronde 1 zwanger, de 2e keer weer in ronde 1 en de derde keer in ronde 3 zwanger.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Joehoe, ff heeft mijn eitje vastgezet. Nu is t echte wachten aangebroken. Nog 10 dagen :)

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goedemorgen Lady's,

is het mogelijk dat je de ei al krijgt na dat de duivels verdwenen zijn? ik had deze maand maar liefst 9 dagen die krengen op bezoek, en we hebben heel veel geklust omdat we er zin in hadden en nu.... is Lies misselijk voor het eerst in mn leven zonder dat ik me ziek voel. De koffie smaakt in ene naar bagger en kwam er dus ook uit?

zou het? ik hooooopppp het!

7. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hai dames

ik dacht ook altijd mij ei goed te voelen beetje trekkerig gevoel zeg maar. nu ben ik de afgelopen 2 maanden veel bij de gyn. geweest voor een samenlevings test en wat blijkt ik heb mijn eisprong pas 2 dagen na dat trekkerige gevoel
    beetje verkeert geklust dus.....
    vrijdag krijg ik een hcg onderzoek zie er best tegenop heeft iemand hier ervaring mee

8. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    Goedemorgen iedereen,

@calani: haha, heb toch even geklust vanmorgen :p
    Hoe voel je je nu? hoe is jou temp. dan?

@LieseLeentje: Ja volgens mij is mijn eitje er dan ook al heel snel, als je naar mijn temp. kijken enzo.. ik hoop het voor je meid ;)

@marb: Wachten duurt lang he :(. dat ze daar niet wat anders op hebben bedacht.. :(.
    Heb je je eitje wel gevoeld?

Groetjes my

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik ga mijn best voor je doen om het zo goed mogelijk uit te leggen.
    l als je 2 duidelijke streepjes heb op je ovutest komt je eisprong eraan binnen 48 uur. Het testen zelf is niet zo moeilijk.
    niet testen met ochtendurine.(ik doe het altijd savonds om half 8 ) De dipstick tot de max in de urine houden voor 5 sec. dan vlak neer leggen op een droge ondergrond, en wachten 5 a 10 min. Verder heb ik een ze bij de babyboomshop besteld 10 ovutesten met 3 zwangerschapstesten. Je kan dit ook proberen. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %26otn%3D4
    dat zijn 30 ovutesten en 5 zwangerschapstesten voor 11euri.

succes verder

knufffsss :D

10. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ja ik kan er cker wat mee.
    Ik heb wel met buikpijn geklust gisteren. Heb ik nu te laat geklust dan?
    mijn buikpijn is nu weg, maar gisteravond deed het nog veel pijn.
    gisteren 2 ovutesten gedaan, en de 2e was weer heel duidelijk 2 strepen.
    Dus als ik vandaag geen 2e streep meer heb, dan is mijn ei geweest toch?
    Of blijf ik nog 2 streepjes zien voorlopig?

knuffss :D

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden, ik doe ook weer mee met jullie NOD'ers. Ik wil graag op de lijst staan en 12 oktober is mijn NOD. Wil iemand me toevoegen? Dit is als het goed is mijn eerste echte cyclus na mn curretage, hopelijk is het gauw raak!

Succes allemaa!

12. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    Lonny: de dikke 2e streep weg.. niet meer testen. na de dikke streep binnen 48 uur je ei, blanco test of nega geeft niet aan dat je ei al geweest, dit betekend alleen dat de piek voorbij is dus na de piek testen is zinloos en overbodig,

de piek komt, je tijd niet meer aan testen besteden maar aan klussen :D

ik heb afgelopen maand voor het eerst heel onzeker uiteraard ovutesten gegaan, piek kwam, piek ging, klus klus klus, en verdomd ik was zwanger, helaas mocht ik dit al niet tot de nod duren door zware antibiotica voor mijn longontsteking waardoor het vruchtje afkwam afgelopen zondag. maaaaaaaaar zwanger waren we wel.

ik treur er niet zo om, vond het ff kut, zo van Yess het was er toch, nu gaan we vrolijk verder, antibiotica kuur is bijna afgelopen.

13. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey hallo allemaal
    nou ik heb de testen besteld en als het goed is heb ik ze morgen inhuis
    het zal mij benieuwen hoop dat het werkt
    mijn nod is 16 oktober dus hoop dat ik mee kan op de lijst
    en hoop ook dat ik niet naar november moet maar dat zien we dan wel weer
    bedankt voor de uitleg

dikke kus redi

14. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    wow dus dan werkt het echt wel
    hoop dat het hier ook zo is
    ga gewoon elke dag klussen
    maar wanneer moet ik beginnen met testen ?

kus

15. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    redirosoe: het ligt aan je gemiddelde cyclus, bij je testen zit een gebruiksaanwijzing, en een lijstje,
    gemiddelde cyclus - welke dag te beginnen, dan kan je het zo opzoeken

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    nou dames we zijn een uur verder en Lies is nog steeds misselijk heb ook overgegeven nadat ik iets rook wat ik altijd lekker vindt, dat stinkt nu.
    en mijn boobs zijn inmiddels erg gevoelig. :sick:

Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt want ik voel me niet ziek, en mezelf voor de gek houden heb ik nog nooit gedaan (ben erg realistisch). :thumup:

dus ik ga heeeeel hard duimen dat ik inderdaad heel vroeg een ei gehad heb en met alles vroeg ben, en dat ik niet alsnog een buikgriep heb. :)

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    hoi lies, ik wil je niet ontmoedigen met een verleden van zo strakke cyclus..... lijkt het me haast sterk, heb je niet toevallig ovutesten in huis, dat je alsnog even de komende dagen kan kijken of je je vergist, buikgriep is namelijk in de mode nu.

optie 2: stress gehad? of juist net een totaal relaxte vakantie? dat kan wel je cyclus beinvloeden

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Stress al maaaanden vanwege ons nieuwe huisje waar we druk mee zijn. (vindt stress wel een te groot woord eerder gezonde spanning) Ik ben 18 maanden geleden al gestopt met de pil en heb 12 maanden echt ontpilt (dat weet ik nu). Nu sinds 6 maanden is het regelmatig (was ik al alleen het gevoel zeg maar) we houden ook 6 maanden bezig aan.

Deze maand was ik in ene 10 dagen ongesteld (normaal 4) en direkt erna veel geklust met mn mannetje omdat we er gewoon lekker zin in hadden en totaal niet mee bezig. dus we houden stiekem wel de hoop, want zoals dit nee dat ben ik niet. en buikgriep die heb ik nog niet gezien hier. voel me voor de rest ook kiplekker alleen die misselijkheid bij vlagen. maar we hopen ondertussen lekker verder en we zien het wel.

PS mijn mannetje belde net en die zei ook "huh jij misselijk? geen dunne je weet wel en pijnlijke boobs? nee dat heb je nooit! "

dus we blijven duimen en hopen!

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)

Passagierslijst NOD oktober

1: Limmeke & Marientje & Mystiklady & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki
    2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls
    3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05
    4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani
    & elke1976 & Marb & monica076
    5: Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino
    6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie
    7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi
    8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04
    9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje
    10: trutje & Miepke & Miamel
    11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27
    12: FreeWilly8 & Kleintjekees
    13: Lien84 & Shyness
    14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979
    15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78
    16: Bowen & Senna04 & redirose & WyckydClausy & Suusje23
    17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & BrusjeVoorLynn & miranke & Milla Rose
    18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981
    19: Alexia R & veronika & Jamilla 22
    20: Milolove, Naliey
    21:
    22: Saskia28
    23:
    24:
    25: loel & Zinah
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31: zuurtje & Girl84

TESTMARATHON

1 oktober:
    -Celinaaa

4 oktober:(werelddierendag!!!)
    - Jutte
    - Marb

7 oktober:
    - Naiobi

14 oktober:
    - Bos
    - black daliya

15 oktober:
    - Hanneke78
    - BrusjeVoorLynn

110 passagiers voor de roze jet!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    • klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3ay7gpir]
    • Vul je informatie in.[/*:m:3ay7gpir]
    • Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
      [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:3ay7gpir]
    • En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    • [/*:m:3ay7gpir]

Ik heb mezelf er effe bij op gezet :) Vandaag geeft persona EI aan dus 14 dagen later hoor ik meer te weten :)

20. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    bedankt voor het op de lijst zetten wie weet deze ronde raak

dikke kus redi

Deel Deze Pagina