@ Kwiepark, wil je hand wel komen vasthouden hoor, de 8e, hahaha.... Zo, jullie kleppen leuk, dacht ik, maar meerendeel van de berichten zijn lijsten, hahahah Hier ook op het wachtbankje. Zondag posi test, klussen, gister nog even nageklust, zou het gewerkt hebben dit maal? Nog twee weken wachten, aaahhh.... Moet nu weer snel weg, afspraak! DOei!
Vanavond nog effe klussen en dan kom ik ook op het bankje zitten Is er nog wel plek? en waar halen we een bank waar zoveel mensen op kunnen zitten
Ik heb bij mijn eerste ook niks gevoeld geen eisprong geen nesteling en ook bijna niks van me zwangerschap als ik de dikke buik niet had zou ik niet eens geweten hebben dat ik zwanger was.
hej meiden, mijn temp. is weer een heel stuk hoger, en heb ook niet zo veel slijm meer (sorry voor de d-tails). Pfff wat een raar lichaam heb ik toch.. Had trouwens vanacht in 1 keer de behoefte om de zolder te gaan witten.. Heb ik ook nog even gedaan hahaha oh wat een actie weer. Denk dat ik zo maar even de vloerbedekking ga leggen Mannetje wou gister niet klussen, hij was moe en had geen zin.. misschien vanavond (duim, duim, duim ) Groetjes my
Hallo Dames....helaas...ik kom me bij jullie voegen. Is er nog plek met extra beenruimte? Wil iemand mij op de lijst zetten op 27 oktober. Bedenkt Winnie.
Welkom winnie pooh Kun je dat zelf niet? Er staat een handleiding onder het lijstje met precies de stappen die je moet doen! Succes
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Natjes 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje 10: Miepke & Miamel 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 12: FreeWilly8 & Kleintjekees&daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78 16: Bowen & Senna04 & redirose & WyckydClausy & Suusje23 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & BrusjeVoorLynn & miranke & Milla Rose & Mystiklady 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 20: Milolove & Naliey & Milkhd 21: 22: Saskia28&Kaatje80 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: winnie pooh 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 7 oktober: - Naiobi 8 oktober: - KwiePark (onder voorbehoud als ik durf ) 9 oktober: - berenbotje 14 oktober: - Bos - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn 117 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:6t5cwcng] Vul je informatie in.[/*:m:6t5cwcng] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:6t5cwcng] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:6t5cwcng] Winnie pooh, je staat erbij hoor! Niet iedereen is even handig!
@ Suzie80; bedankt dat je de passagierslijst van oktober er weer boven hebt gezet. In mijn enthousiasme heb ik die er vanochtend afgehaald. @ Jutte; hmm virtuele steun kan nooit kwaad.
Nog even een grote kop 'turkisch apple thee' en dan 2 uur mijn plasje ophouden voor mijn ovu teste (spannend!). Heb vandaag volgens mij vruchtbaar slijm, dus heb goede hoop dat hij vandaag posi is en mijn ei inderdaad een paar dagen te laat is. Heb me wel voor genomen volgende maand toch weer de etos-pillen te slikken, want toen was mijn cyclus toch echt korter.
Hallo, is er nog een plaatsje vrij ? Deze ronde voor het eerst met ovu testen aan het werken - gisteren was -ie positief ! Eergisteren, gisteren, vandaag en morgen maar klussen, dan kunnen we de eisprong in elk geval niet missen. Ben benieuwd naar het resultaat. Ik zal mezelf toevoegen aan de lijst, zodra ook mijn temp omhoog is gegaan. Vanaf die dag ben ik standaard na 14 dgn ongi.... maar duimen dat dat nu niet het geval is ! Allemaal veel succes ! Groetjes, Janneke
hoi dames mijn vriend en ik heb gisteren niet kunnen klussen. er kwam iets tussen En daarna waren we erg moe. mijn ovutest was gisteren toch vaag. 2 dagen daarvoor was de test wel duidelijk en eergister super duidelijk. Of hadden we toch gisteren moeten klussen : Of ben zijn we nog goed bezig : Lekker onzeker allemaal ik weet. Even over de etospillen, sinds ik die dingen neem krijg ik steeds meer last van maagzuur. Iemand ook last van? Ik blijf ze wel slikken hoor, maar misschien weet iemand er iets tegen. Trouwens weet je wat me echt opvalt, is dat ik elke dag steeds meer dikke buiken en kinderwagens voorbij zie komen. Ik denk dat het nu pas opvalt, omdat we het zo graag willen. En we willen er zo graag bij. Dus dames deze ronde echt allemaal op roze hoor! Knuffss
haha lonny we hebben volgens de banner allbei ons ei vandaag Ik kong gisteren ook niet klussen wel maandag maar ze zeggen dat sperma 72 uur blijft leven haha. Vanaaf kan niet vanwege schimmelinfectie dus denk niet dat mannetje daarop zit te wachten om het te doen .
Hoi melanina ik hoop dat ik vandaag ook werkelijk mijn ei heb. Want gisteren heb ik niet kunnen klussen. maar die dagen daarvoor wel een posi ovutest gehad. Dus wie weet. Vanaaf gaan we weer aan de klus morgen heeft mijn zoon studiedag, dus ik denk wel dat het een latertje wordt vanaaf. hihi.. Trouwens fijn om te weten dat sperma nog 72 uur meekan. succes! knuffss
Zoooo, vandaag vast zwangerschapstesten gehaald (die 2 voor 5 euro van kruidvat en voor de zekerheid de digitale van clearblue )
Passagierslijst NOD oktober http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ IMG] 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & [color=cyan]Calani [/color] & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino 6: Moosje25 & Suzie80 & Giegel & [color=cyan]Sammie88[/color] & daantje27 & Michelle04 & droppie 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Natjes 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje 10: Miepke & Miamel 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 12: FreeWilly8 & Kleintjekees&daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78 16: Bowen & Senna04 & redirose & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & BrusjeVoorLynn & miranke & Milla Rose & Mystiklady 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 20: Milolove & Naliey & Milkhd 21: 22: Saskia28&Kaatje80 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: winnie pooh 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 [size=7][color=blue]TESTMARATHON[/color][/size] [color=green]1 oktober:[/color] -Celinaaa [color=green]4 oktoberwerelddierendag!!!)[/color] - Jutte - Marb - Debsje1977 [color=green]7 oktober:[/color] - Naiobi [color=green]8 oktober:[/color] - KwiePark (onder voorbehoud als ik durf ) [color=green]9 oktober:[/color] - berenbotje [color=green]14 oktober:[/color] - Bos - black daliya [color=green]15 oktober:[/color] - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn [b]118[/b] passagiers voor de [color=violet][b]roze[/color][/b] jet!! [color=violet][b] 0 Zwanger[/color][/b], [color=red] 0 Ongesteld[/color],[color=green] 0 Negatieve test[/color], [color=blue] 0 Twijfeltest[/color], [color=indigo] 0 Niets doorgegeven[/color], [color=cyan]2 Cyclus van slag[/color] [color=blue]Om de lijst te veranderen: [list][*] klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3tul6kvf] [*] Vul je informatie in.[/*:m:3tul6kvf] [*] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:3tul6kvf] [*] [b]En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen[/b] [/color][/*:m:3tul6kvf][/list] Hoi allemaal, Ook ik mag (helaas) plaats nemen in jullie vleigtuig. Ik vind het vliegtuig wel erg mooi! Hoop dat het geluk brengt! Denk ongeveer de 16e m'n NOD te hebben, maar weet het niet zeker na m'n vmk... Heel veel succes allemaal! Groetjes, Jammie
hey meiden, Moest heel wat bij lezen maar het waren gelukkig allemaal lijsten Wat bedoelen jullie met etospillen? Ohhh wat duurt wachten toch lang, ik heb zelf niet het gevoel dat het raak is. knuff