wij bedoelen de zwanger worden etos pillen. zit alle vitamine in en foliumzuur voor een goede voorbereiding naar zwangerschap.
thanks! Ik slik namelijk de teunisbloempillen van de etos en was al bang dat mijn cyclus nog korter zou worden. Ik slik daar naast ook een vitamine pil om zwanger te worden maar die heb ik niet in Nederland gekocht.
Net ovutest gedaan en mijn streep begint ook te komen. Nu duidelijk zichtbaar, maar nog niet zo donker als de controlestreep. Morgen werken dus dan kan ik maar 1 keer testen ('s avonds), dus misschien dat ik dan te laat ben, maar weet wel waar ik ongeveer aan toe ben. Weet wel dat ik die dingen niet meer ga gebruiken. Merk het prima aan mijn lijf. Vruchtbaar slijm, pijn in mijn buik (andere kant dan vorige maand) en pijnlijkere borsten. heb die sticks niet nodig! Joepie, ken mijn lijf weer een beetje. Alleen mijn NOD is later. Ga er maar vanuit dat morgen mijn LH piek is en dan vrijdag eisprong. Zal zo de lijst even aanpassen. _________________
Ik vind het altijd wel handig om te weten dat ze er liggen, ik heb ze tot nu toe nog niet nodig gehad omdat ik elke keer netjes op of voor mijn NOD ongi werd.
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Smallville & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Natjes 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje 10: Miepke & Miamel & Suzie80 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 12: FreeWilly8 & Kleintjekees&daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78 16: Bowen & Senna04 & redirose & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & BrusjeVoorLynn & miranke & Milla Rose & Mystiklady 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 20: Milolove & Naliey & Milkhd 21: 22: Saskia28&Kaatje80 23: 24: 25: loel & Zinah 26: 27: winnie pooh 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 7 oktober: - Naiobi 8 oktober: - KwiePark (onder voorbehoud als ik durf ) 9 oktober: - berenbotje 14 oktober: - Bos - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn 118 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:efmlezk2] Vul je informatie in.[/*:m:efmlezk2] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:efmlezk2] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:efmlezk2] Heb mezelf even naar de 10e verplaatst.
ik word een beetje moe van de buikpijn, mijn eisprong zit eraan te komen. vorige maand had ik er 3 dagen last van. 2e dag had ik een positieve ovulatietest. dit is de 2e maand dat ik echt in de gaten heb wat er te gebeuren staan. dat uit zich in buikkramp (eitjes die aan het rijpen zijn) ik heb manlief al laten weten dat ie niet al te laat door moet werken hahaha. ik wil nog wel even heerlijk van de avond genieten samen met hem. ik vind het wel erg raar dat we het van deze dagen moeten hebben, kans dat je buiten deze eisprongdagen zwanger raak is alweer stukken minder. ik ben er zo mee bezig, ik merk ook dat onze familie's er ook mee bezig zijn. afgelopen weekend gingen we naar de efteling en onze zoon liep een buggy voort te duwen, en mijn schoonzusje zei dat ie zo al kon oefenen. wel leuk dat ze het zegt natuurlijk en we hebben ook al wat spullen op zolder staan die we van haar en haar man hebben gekregen ( zij hebben 2 jonge kinderen), maar toch je legt toch wel wat druk op je eigen want je wilt dat het lukt, en dan merk ik dat ik niet zo op die opmerkingen zit te wachten. dan vind ik het wel fijn dat ik het hier even van mij af kan schrijven. iedereen gunt het ons, en nu moet het nog lukken. en manlief maakt zich eigen zorgen om zijn mannetjes omdat ie vroeger een paar operatie heeft gehad aan zijn * . ik probeer hem gerust te stellen door te zeggen schatje we kijken wel, laat moedernatuur maar gewoon zijn gang gaan, en mocht het begin volgende jaar nog niet raak zijn, dan gaan we het laten onderzoeken. Dit is ronde 4 voor ons en ook al is het pas ronde 4 na mate dat de rondes meer worden begin ik mij eigen een klein beetje zorgen te maken. ppff sorry hoor maar moest dit even kwijt. en nu ga ik eten maken, en mij eigen afleiden. groetjes daisy
hai hai hoe is het met jullie? ik heb even een vraagje ik heb de hele dag al last van mn lies aan de rechterkant kan dit al mn eisprong betekeken? ben net 2 daagjes van mn ongi af lijkt me wel heel snel, aangezien mn cyclus hoop t niet want dan ben ik al te laat liefs kim
@ kimmetjuh: als ik zo naar de duur van je cyclus kijk, kan dit het eigenlijk niet zijn. De Lf duurt in de meeste gevallen tussen de 12-16 dagen. Zou je nu dus al je eisprong hebben dan kom je op een max cyclus van 25 dagen uit, terwijl je anders minimaal 30 hebt. Misschien voel je een beetje pijn van het groeien van het eitje, dus toenemende druk in de eileider? Dat zit natuurlijk wat hoger dan je lies, maar een andere verklaring heb ik ook niet. (tenzij je wild gesekst hebt natuurlijk, en gewoon wat verrekt hebt! )
Vervelend Daisy, die buikpijn! Vind je het trouwens prettig dat je familie zich er ook mee "bemoeit", al is het op een positieve manier? Kan me voorstellen dat je man zich wel wat ongerust maakt maar de artsen zullen hem daarover vast wel wat info hebben gegeven toch? (al is het beste bewijs natuurlijk een zwangerschap, dat snap ik ook! ). Dat je zelf wat ongeduldig wordt is begrijpelijk, daar hebben we hier allemaal wat last van geloof ik . Maar ja, de gem duur om zwanger te worden is toch echt 1 jaar, dus zoals je zelf vast ook wel weet, is je zorgen maken nog niet nodig hoor! Fijn dat je hier even stoom kan afblazen he!
Hoi, Ik heb vandaag m`n 1e ovulatietest gedaan. Wel erg leuk om te doen. Was negatief, had ook niet anders verwacht bij m`n kortste cyclus zou m`n eitje zaterdag al kunnen komen. Vandaar dat ik op tijd begin met testen. Banner staat op langste cyclus. Is voor mij ook de 1e ronde, dus is allemaal erg spannend en hoop zo m`n eitje eens echt te vinden. Dan kan ik ook een beetje inschatten wanneer ik weer ongi wordt of eventueel kan testen en dan hopen op posi en zwangerschap. Iedereen veel succes. Groetjes
@ Wendyvanliemde voor mij ook de eerste ronde met ovutesten, ik vond de eerste ook zo leuk om te doen haahhah geeen idee waarom. Ik hoop dat je snel je eitje vind.
Hoi meiden, Net even mijn zusje uitgezwaaid naar huis en nog snel even achter de comp. En weer ging het vanavond over dat we maar snel aan de kinderen moeten beginnen, want het is toch wel de tijd ervoor. Oh ik kon bijna wel uitschreeuwen dat ik al 2 maanden geleden met de pil ben gestopt, maar kon me nog net inhouden. Daarnaast heeft een collega maandag vertelt dat ze zwanger is en in april uitgerekend, en dan heb ik het erover met een andere collega en iedere keer kan ik me maar net inhouden om niet te zeggen dat wij ook bezig zijn. Ik vind het wel moeilijk om er alleen met mijn vriend over te kunnen praten. Is dit bekend bij meer mensen : Ik ben trouwens erg blij dat ik dit forum tegen ben gekomen, want dit lucht wel erg op.
hahaha nou dat laatste dus niet daarom maakte ik me ook een beetje druk , vanavond gaan we weer aan de klus als mn mannetje niet te moe is teminste zal dan idd wel een rijpend eitje zijn want zit idd hoger dan mn lies liefs kim
ik ken het wel ja ik heb het ook wel al tegen een paar mensen gezegd hoor maar dat komt ok voorral omdat ik een jaar geleden zwanger was ,maar helaas klopte het hartje niet meer en dan verwachten mensen min of meer dat je meteen weer zwanger wodt als ze dan bijvoorbeeld vragen hoe het met me is kijken ze meteen naar mn buik en krijg ook regelmatig vragen of we er nog wel mee bezig zijn, omdat het al een jaar geleden is maar het was best een heftige periode en daarna zat ik niet echt lekker in mn vel, maar veel mensen snappen niet dat je ook wel even lekker op vakantie wil enzo maar goed, wie weet wat ronde 2 ons brengt he liefs kim
Heb gisteravond later nog een tweede ovu test gedaan en mijn streep was net zo donker als de controlestreep. En geklust dus daar ligt het niet aan deze maand.