@ brotherhood HSG onderzoek Er wordt een eendebekspeculum in de schede gebracht om de baarmoeder zichtbaar te maken. Op de baarmoedermond wordt een plastic kapje/dopje vastgezogen. Dat vastzuigen voelt als een soort menstruatiepijn. Dan wordt de contrastvloeistof in de baarmoeder gespoten. Als de eileiders open zijn, loopt de vloeistof naar de buikholte. @ Suzie80 ik zou hem op vrijdag zetten goed dat je je eitje gevoeld heb zeg.
Thanks! Vroeger hield ik me hier helemaal niet zo mee bezig, maar nu het al weer de 5e ronde is ga je op veel meer dingen letten. Net zoals het voelen van mijn eisprong. Dagen tellen etc.
ja echt heel graag, ik had van te voren gezegt tegen mijn man dat ik me er niet druk om zou maken en nu doe ik het dus toch. We hebben de tijd hoor maar liever gisteren als vandaag
Helemaal mee eens! Nou ik ga lekker naar huis, pctje uit. Zal wel tot morgen worden! Fijne avond allemaal!
Mijn laatste pil slik ik altijd op een donderdag zodat ik maandag/dinsdag ongesteld word. Ik slik mijn pillen altijd voor het slapen gaan. Nu ben ik mijn een na laatste pil vergeten (woensdag) en heb ik die pas donderdag om kwart over 5 in de middag geslikt. En die avond om kwart over 12 heb ik dus mijn laatste pil geslikt.... Heb vrijdag sex gehad, maar dat kan lijkt mij geen kwaad. Nu ben ik gewoon dinsdag ongesteld geworden.... en ga ik morgen weer met mijn nieuwe stip beginnen
Dit is niet veilig! Als je in de laatste week een pil vergeet moet je zonder stopweek doorgaan met je volgende pilstrip. De kans dat je zwanger bent is vrij klein, maar voor de volgende keer... Je had er ook voor kunnen kiezen om meteen met je stopweek te beginnen. Je bent woensdag je pil vergeten, dan zou dat dag 1 van je stopweek geworden zijn en zou je gisteren weer hebben moeten beginnen.
Goedeavond dames, pff heb volgens mij last van een buikgriep ... Gister had ik toch krampen en ik werd misselijk van de koffie. Vroeg naar bed en snachts om 2 uur wordt me zoontje wakker mama ik heb buikpijn. pff het heerst hier hoop dat het gauw weg is geen lekker gevoel zit ook al de hele dag te bibberen. Hoe is het verder met alle dames nog niks nieuws? hmm eigenlijk domme vraag oktober moet nog beginnen hahahaha Groetjes nadine
vandaag vruchtbare dag, mijn vriend heeft wedstrijd van het darten en hopelijk heeft hij straks nog zin
Hallo allemaal! Ik wil ook graag meeschrijven! Ik zit nu in ronde 2 om zwanger te worden van een 2e kindje. Mijn nod is 1 of 2 oktober. Ik heb denk ik de 17 mijn eisprong gehad, dus dat is 2 weken later. Ik heb niet alle 82 pagina's terug gelezen hoor, alleen de blz hiervoor. Is het goed als ik hier gewoon aanhaak? Met z'n hoevelen zijn we? Groetjes Wendy (niet mijn echte naam, want er schrijven hier bekenden mee op het forum )
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jeanine1982 & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki 2: Demi26 & Naatje30 & Joyce84 & Juuls & Wendy 3: Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & Rootje79 & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie 7: Brotherhood & Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Natjes 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje 10: Miepke & Miamel & Suzie80 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 12: FreeWilly8 & Kleintjekees&daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: JedidJah & Tessa8 & IreneH & Hanneke78 16: Bowen & Senna04 & redirose & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & BrusjeVoorLynn & miranke & Milla Rose & Mystiklady 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 20: Milolove & Naliey & Milkhd 21: 22: Saskia28&Kaatje80 23: Smallville 24: 25: loel & Zinah 26: 27: winnie pooh 28: 29: 30: 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Wendy 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 7 oktober: - Naiobi 8 oktober: - KwiePark (onder voorbehoud als ik durf ) 9 oktober: - berenbotje 14 oktober: - Bos - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn 119 passagiers voor de roze jet!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:1t4e41n9] Vul je informatie in.[/*:m:1t4e41n9] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[ /IMG][/*:m:1t4e41n9] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:1t4e41n9]
Hai rupsje, Als het niet lukt kun je ook gewoon vragen of iemand je in het vliegtuig wil zetten, er zijn altijd wel lieve meiden op het forum die dat wel kunnen (ik begin er zelf ook niet aan ) Ik zit ongeduldig op mijn ei te wachten.......zucht groetjes!
Hij is al gelukt! De aanhouder wint. Vervelend is al dat wachten hè, eerst op je ei en dan op je nod....zucht.
@ Saskia hopenlijk komt je eitje snel! @ Ruspje welcome meid @ Beebie kan me voorstellen dat je het spannend vind ik zal aan je denken morgen Hier een huilend mannetje want hij wil niet slapen maar hij moet van mama (ohh wat ben ik streng)
Goedenavond lady's! Nou ik ga zo naar mn bedje is een drukke week met gebroken dienst op 2 vestigingen dus ik ben ergg van de gaap slaap. lekker veel geklust en vanaaf is mn mannetje er niet flauw hoor. Nou Dames Veel klus Plezier, of veel sterkte met de wachtdagen!