Dat zit wel lekker en een geweldig uitzicht ( op de mannen) , ga ff een doos chocolade bestellen is het feest compleet :-D
UH............Kan niet kiezen......om en om. Het is toch nog een lange zit. bevalt me toch wel goed hier Dit is toch beter dan de kinderwagen. Ik bestel een pure chocolade fontein, met verse aardbeien en marshmellows
Zo komen we wel aan de 2000 pagina`s Ik ga nu toch echt even iets aan het huishouden doen! Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr *ga stofzuigen met in mijn achterhoofd een chocoladefontein in een vliegtuig en gevoerd worden door een geweldig lekkere vent....zucht*
Ik word gestraft na al dat lekkers Heeeel mijn hoofd zit vol met snot!!!!! Komt bijna mijn oren uit Ga ff in de ziekenboeg van het vliegtuig zitten anders steek ik jullie aan.
hebben we een ziekenboeg hier? hey Loel, welkom in ons vliegtuig.. het vliegtuig dat veel geluk gaat brengen aan iedereen!
Wist je dat niet limmeke... dat wij een ziekenboeg hebben... met een hele leuke dok... NOu ik denk dat ik ook ff langs ga, want ik ben ook snotverkouden..