Hoi hoi.. De afgelopen maanden heb ik altijd netjes tot na mijn NOD gewacht om eventueel te testen, maar ik voelde me de afgelopen dagen toch anders en kon me niet meer bedwingen... Bij onze eerste gebruikte ik een digitale test van CB en zag het woordje 'zwanger' geen twijfel mogelijk... Nu zit ik én nog voor mijn NOD en het is wel een hele dunne... dus ik wil nog niet op roze... maar wel op blauw en als het woe nog zo is dan ga ik in okt. definitief op roze check album... ps voor degene die mij kennen, mag dit nog even geheim blijven?
loulou79 & mama van Tessa, dank je wel voor jullie reactie, errug lief... zal me morgen wel weer wat beter voelen hoop ik en dan weer met volle moed de nieuwe ronde in!
@demi26, het is een dunne, maar wel duidelijk! Mag ik je voorzichtig al feleciteren? Groetjes Hanneke Gaat deze maand best goed, laat die jet maar goed gevuld worden!
Ziet er positief uit Demi hier alvast een voorzichtig gefeliciteerd! Miracles heel veel sterkte en begrijpelijk dat je er even doorheen zit een hele dikke digitale knuf voor je!
@ Miracles: echt balen voor je! Ik snap best dat het een baaldag is voor je. Maar probeer de moed erin te houden, want ooit komt jouw dag ook. @ Demi: Ook ik zie een duidelijk streepje. Hopelijk wordt hij nog duidelijker over een paar dagen, maar bij deze gefeliciteerd! Hier alleen wat krampjes in mijn onderbuik en de liesstreek. Verder nog geen klachten. Ik durf niet goed te hopen. Zijn er nog mensen die morgen gaan testen? voor NOD?
Passagierslijst NOD oktober ] 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Natjes 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar 10: Miepke & BrusjeVoorLynn 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: Tessa8 & IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Puzzcat & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 25: Zinah 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 29: Silverone 30: miracles 31: zuurtje & Girl84 TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 - Mystic Sun - Nadine29 5 oktober: -bos -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 7 oktober: - Naiobi 8 oktober: - KwiePark (onder voorbehoud als ik durf ) - Natjes 9 oktober: - berenbotje - MiaMel 10 oktober - gyino 14 oktober: - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 140 passagiers voor de roze jet!! 2 Zwanger, 3 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3pidqm4s] Vul je informatie in.[/*:m:3pidqm4s] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3pidqm4s] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3pidqm4s] Ik heb mezelf even op de testmarathon van 5 oktober gezet. 6oktober is mn NOD maar dan is mn vriend er niet en ik kan echt niet wachten tot het weekend erna.
Oohhh, al 2 roze meiden in ons midden! Wat super! Hopelijk gaan er meerr volgen en zit ik daar ook bij
Zou iemand mij op 25 oktober willen zetten? Weet nog niet wat mn cyclus gaat doen nu, maar dat merk ik vanzelf wel. Ik hoop dat we allemaal met het vliegtuig mee mogen en er niet meer uit hoeven te stappen dames!
Spannend allemaal zeg! al twee zwangeren! maar ook al weer een aantal ongi... Ik voel me niet anders dan anders.... nog maar een paar dagen afwachten...
HOi Miracles, Wat vervelend voor je dat je toch weer ongesteld bent geworden! Maar mag ik vragen waarom je al met medische dingen bezig bent zoals zaadonderzoek enzo? Ik zie namelijk dat je pas in ronde 8 zit. Ik dacht dat artsen pas onderzoeken doen na minimaal 1 jaar? Ik wens je in ieder geval veel sterkte met alles. liefs, katja
Zeker mag je dat vragen, dat komt namelijk omdat ik zelf een te korte LF heb, meerdere vage klachten had, zoals ontzettend veel bloed verlies met stolsels en erg veel buikpijn. Het zaadonderzoek word nu oo al gecontroleerd, omdat daar een medische indicatie voor is! En meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve reacties, heb vannacht goed geslapen en voel me gelukkig al weer wat beter in mn velletje zitten! Morgen moet ik bloed gaan laten prikken, vind het fijn dat t eindelijk zover is dat t nagekeken word! Groetjes miracles
Demi, dat is toch de clearblue? Heb gehoord dat die erg laat posi test, en jij zit nog voor je NOD. Dat wordt roze!