Hier vandaag negatief getest Misschien te vroeg getest... Hoop dat ik alsnog een positieve test krijg deze maand. Verdorie ook nog de griep erbij ale: Iemand nog wat HCG voor mij? Liefs
o jakkes de griep.. T heerst weer he! beterschap maar. En hoop voor je dat je over een paar dagen wel positief test! Ik moet ook nog even wachten, duim me suf... hihi
Voor de meiden die ongesteld zijn geworden balen hopenlijk volgende ronde mooi in het roze... Zag dat er verder nog geen zwangeren bij zijn gekomen maar goed het is ook nog niet officieel oktober. Vandaag even foliumzuur gehaald had ik allang moeten doen maar goed was nog niet in de gelegenheid geweest om het te doen. Kwam er ook nog een bekende binnen ik ben dus nog maar even een rondje extra gaan gelopen *vang ook ff wat hcgtjes* Fijne avond allemaal
Oooww ik hoop het ook. Voel niets, behalve wat ongiachtige krampjes. Maar goed dat kan natuurlijk van alles wezen. Meer dan wachten kunnen we helaas niet
@Jolan, dank je meid, leuk dat je eraan denkt! Krijg nu pas 21 oktober de uitslag (ook van de zaadtest), mn arts gaat eerst op vakantie... @ Puzzcat, ze gaan mn progesteron, testosteron, prolactine, insuline, afwijking schildklier en nog wat andere dingen controleren! Hebben ze bij jou nog wat anders afgesproken, of blijkt nu nog steeds ineens alles weer normaal te zijn? Groetjes Miracles
Hoi Snap er niks van, maar ik val steeds van de lijst af ofzo Maar goed, zou iemand mij er weer bij willen zetten op de 25 ste? Liefs
Alleen mijn progesteron,maar vertrouw het allemaal niet zo Ik weet (vrouweninstinct) dat het raak was,maar dit heb ik al 6x meegemaakt dat het weer leid tot een ongi Heb het gevoel dat ik verwisselt word met een ander (Er is iemand die hetzelfde geboorte datum,heeft ook mijn achternaam heeft maar ergens anders woont) Ik wil ook dat alles bij mij word gechecked,word er gek bij!
Dat kan ik me heel goed voorstellen, want hoelang zijn jullie al bezig? Al een hele tijd in elk geval zo te zien! Ik moet zeggen dat mn Fert arts eigenlijk gelijk zoiets had van dat is niet normaal en dat moeten we nakijken, ondanks dat we nu pas 8 mnd bezig zijn!
Ik zie dat er al wat zwangeren zijn voor de maand oktober, wat goed! Gefeliciteerd meiden! Hier heb ik nu ineens rekbaar slijm, dus mijn banner klopt niet helemaal geloof ik. Ik probeer er nu niet zoveel meer mee bezig te zijn en nu wil mijn vriend juist zo snel mogelijk zwanger worden! Het is ook altijd wat he...Maar niet zo erg hoor, we zien wel waar het schip strandt... Succes alle meiden op de wachtbank! Moontje
"houdt haar emmertje op om nog wat laatste restjes HCG op te vangen" zit op mijn werk dus kon niet alles teruglezen, maar zag wel dat er iemand met HCG aan het strooien was Ik ga weer aan het werk
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Natjes 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar 10: Miepke & BrusjeVoorLynn 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Puzzcat & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 25: Zinah & Marty & ikje80 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 & Afrola 29: Silverone 30: miracles 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 - Mystic Sun - Nadine29 5 oktober: -bos -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 7 oktober: - Naiobi 8 oktober: - KwiePark (onder voorbehoud als ik durf ) - Natjes - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 14 oktober: - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 143 passagiers voor de roze jet!! 2 Zwanger, 5 Ongesteld, 2 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:35fahkh6] Vul je informatie in.[/*:m:35fahkh6] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:35fahkh6] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:35fahkh6]
Nou zeg... heb vanavond constante ongipijn en waterige afscheiding. Hoop niet dat k nu al ongesteld ga worden! GEEN BLOED GEEFT MOED
Ohh joh Ik wou dat ik die geluk had... Eerst kreeg ik een bastard als gyn... Nu eindelijk heb ik een lieve vrouw die me (hopelijk) lekker helpt Ben benieuwd wat eruit komt bij jou zeg jeetje Ik hoop dat alles toch nog goed is
haai was ik ook weer eens beetje druk geweest,en beetje moe de laatste tijd zag dat er al wat zwangeren waren leuk gefeliciteerd meiden liefs kim
GoedeMorgen Dames, Hier is nog alles rustig maarja over 2 dagen pas NOD dus wordt spannend. Zijn er nog Lady's die gaan testen vandaag? Ik tijwfel nog steeds of ik niet toch al stiekum eens vandaag zal proberen. Groetjes Nadine