Marb, Demi en Debsje Van harte Meiden @ wendy wat sneu hoop dat je eind van de maand meer geluk hebt. Ik heb zo een gevoel dat ik over een paar dagen ook ongi ben heb vanochtend een testje gewaagd (2 dgn voor NOD) en hij was negatief dus ben bang dat ik ook naar de volgende ronde mag. Maarja we zullen zien ik test nu pas na het weekend dus ga me even van de testmarathon afhalen.
@ zwangere meiden. Hebben jullie al last van kwaaltjes? Zo ja, wat zijn dat dan voor kwaaltjes? Ik ben zo benieuwd
Passagierslijst NOD oktober 1: Limmeke & Marientje & xgabyx & jesenmo & Makey & Celinaaa & Nikky1 & Nicole & illydv & Niki & Maartje S 2: Demi26 & Joyce84 & Juuls & Rupsje11 3: JedidJah & Debsje1977 & saar24 & maybe & Alies05 4: Fio & Jutte & black daliya & Nadine29 & UK2008 & Calani & elke1976 & Marb & monica076 & usMommy & Rootje79 & suusje1987 5: Trutje & Saskia1982 & Alice & cjpt & KwiePark & LadyAnn & Love Child & Pioen & gyino & Brotherhood & Lilith 6: Moosje25 & Giegel & Sammie88 & daantje27 & Michelle04 & droppie & frownupsidedown 7: Nynke1980 & Vanillivi & Naiobi 8: Melanina & loulou79 & Lonny & Alexandra2008 & Jolan25 & Dragonfly & Michelle04 & Natjes 9: Sanne & Lieseleentje & berenbotje & MiaMel & Suzie80 & Shaar 10: Miepke & BrusjeVoorLynn 11: Natasja74 & Jessy1983 & Debbedebs & Muis82 & Ellen27 & Tessa8 12: FreeWilly8 & Kleintjekees & daisy28 13: Lien84 & Shyness & Nrg50 14: Daiquiri & mamavan1 & Katjak79 & tamtam78 & Curly79 & annie1979 15: IreneH & Hanneke78 & MyPrecious & Lenos & Spriet 16: Bowen & Senna04 & WyckydClausy & Suusje23 & Jammie 17: Pearl29 & Minnie22 & Moontje & miranke & Milla Rose & Mystiklady & redirose 18: Zwangerworden & Emme & beebie82 & wendyvanliemde & Pally24 & Klingel & kimmetjuh1981 & Stier11 19: Alexia R & veronika & Jamilla 22 20: Milolove & Naliey & Milkhd & Puzzcat & Sylvana81 21: SuuuS & Alies05 22: Saskia28 & Kaatje80 & IlonaHokkeling & Spirit70 23: Smallville 24: Robin77 & Miekiepluis& Sannie82 25: Zinah & Marty & ikje80 26: mama van Tessa & Dreamer1971 & Bia74 & Bootsy & jeanine1982 & usMommy 27: winnie pooh & nikky1 28: cin1979 & Afrola 29: Silverone 30: miracles 31: zuurtje & Girl84 & jesenmo TESTMARATHON 1 oktober: -Celinaaa 2 oktober: - Rupsje11 4 oktoberwerelddierendag!!!) - Jutte - Marb - Debsje1977 - Mystic Sun 5 oktober: -bos -Lilith -frownupsidedown -Moosje25 7 oktober: - Naiobi 8 oktober: - KwiePark (onder voorbehoud als ik durf ) - Natjes - Suzie 80 (1 dag voor mijn NOD, maar dan ben ik vrij) 9 oktober: - berenbotje - MiaMel 10 oktober - gyino - sylverone - Tessa8 14 oktober: - black daliya 15 oktober: - Hanneke78 - BrusjeVoorLynn - Spriet 18 oktober: - Lenos 26 oktober - mama van Tessa 143 passagiers voor de roze jet!! 5 Zwanger, 5 Ongesteld, 2 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.[/*:m:3l9srpbk] Vul je informatie in.[/*:m:3l9srpbk] Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [IMG ]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/JedidJahtje/DSC03788.jpg[/ IMG][/*:m:3l9srpbk] En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen [/*:m:3l9srpbk] Marb heb je bij de testmarathon ook ROZE gemaakt
Jeetje zeg, wat een zwangeren al zo vroeg in de maand! Hoop dat dit een goed voorteken voor de rest van de maand is! Iig aan alle roze meiden: gefeliciteerd en geniet ervan! Wij zijn maandag weer naar de gyn geweest en mijn vriend moet volgende week voor de 2e keer zijn zaadonderzoek doen en dan moeten we nog even verder proberen tot januari, als het dan nog niet is gelukt gaan we (a.d.h.v. de uitslagen van het zaadonderzoek) beslissen of we IUI of IVF mogen doen. Het blijkt dat de ervaring toont dat als je zo'n 9 maanden na een Clomid-zwangerschap niet weer zwanger bent geworden de kans klein is dat het lukt. Dus dan mogen we eindelijk verder. Zijn dan ook bijna 2,5 jaar bezig... Hopelijk komt het zover niet en is het snel raak! Succes allemaal de komende dagen, hopelijk veel roze! Gr. Cindy
Ik heb eigenlijk tot vandaag niet heel erg veel kwaaltjes gehad. Wel heeeel erg honger overdag en 's avonds niets willen eten. Oh, en helemaal geen zin in sex terwijl we dat normaal echt elke dag doen... (nu al bijna een week niet).
Als dat je enige kwaaltjes zijn, mag je heel blij zijn. Die zin in sex komt vast wel weer goed Ga maar lekker van je zwangerschap genieten!
@ zwangere dames , gefeliciteerd @wendy, suc6 volgende ronde en een dikke knuffel @nadine, arghhh ik heb ook zo'n voorgevoel dat het deze maand niks wordt @ de rest fijne dag
he puzzcat en spirit alles goed met jullie? Ik wilde even wat vragen Esmay staat op de baby van de maand zouden jullie op haar willen styemmen ze ligt in het sop natuurlijk mogen jullie allemaal stemmen hoor Succes jullie allemaal en hoop dat dit een hele roze maand wordt! Liefs Fl3xgirl
Hallo dames, Ik kom hier ook maar eens even om het hoekje kijken. Wanneer mijn NOD is? Geen idee eigenlijk. Ergens deze week. Ik heb een cyclus van 30/31 dagen, maar heb deze maand eens niet getempd, omdat ik er niet zoveel mee bezig wilde zijn. Hahaha..nu ben ik er wel veel mee bezig. Ik dacht de afgelopen dagen echt dat ik zwanger was => misselijk, steken in mijn borsten/tepels, steken in mijn buik, last van mijn darmen Dus vanmorgen even getest en..........Negatief . Chips. Misschien toch te vroeg getest...kan natuurlijk nog wel. (ik heb getest met zo'n test dat je 6 dagen voor je NOD al kunt testen...ben de naam kwijt) Mijn man vindt het maar vreemd dat ik niet zwanger ben:"Je gedraagt je raar en je kan niet zonder olijven." Op één of andere manier heb ik het gevoel dat die akelige niet komen en ook 9 maanden niet zullen komen (hoop hoop). Maar aan de andere kant ben ik bang dat ze gewoon lekker zitten te wachten, totdat ze te voorschijn komen om mij te pesten en vooral om mij een pesthumeur te bezorgen. Zwanger worden...daar kan ik zo gefrustreerd van worden. GRRRR............... Voor de meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD Voor de meiden die ongi zijn geworden: kop op..en met volle moed naar de volgende ronde Voor de meiden die op het wachtbankje zitten: succes met wachten. Groeten Friezin