Tusen het klussen (dit keer in een huis) en verhuizen door probeer ik toch nog ff af en toe in te loggen..... Wat een hoop zwangeren al....gefeliciteerd! Groetjes, Wendy
ja vind het ook raar, geloof ook inet dat dat klopt. maar gaat jouw temp dan meteen de dag erna omhoog?
weet ik niet, temp nu pas mijn eerste echte cyclus. voel mijn ei springen, wel pas sinds ik clomid gebruikt heb
ok, hoe wisten ze dan bjij jou dat je geen eisprong had? clomid krijg je toch als je geen eisprong hebt?
tijdens de jaarlijkse controle bij de gyn. Waren al weer een tijdje aan het klussen.Ik alles uitgelegd aan de gyn en die heeft toen een ech gedaan Clomid krijg je niet omdat je geen eisprong hebt maar omdat je geen of te kleine eitjes hebt
Wauw dat klinkt ook spannend, ja hier snap ik er ook niets meer van. Geen bloed meer nu dus maar weer even afwachten..... Echt spannend bij jou!
Ja erg is dat he als mensen het kunnen zien. een collegatje van me ziet het ook bij iedereen bij mij ook toen ik zwanger was, khad smorgens voor mijn werk getest en kwam op ht werk, ze keek me aan en vroeg meteen of ik zwanger was... ik dus ook een rood hoofd haha heb maar ja gezegt, gelukkig kan ze het goed voor zich houden
Tja wie weet lukt het ons toch nog om samen zwanger te zijn hahahaha vorige maand was het niet gelukt misschien hebben we deze meer geluk. ik duim duim, duim.
bedenk me net dat het over 2 weken precies een jaar geleden is dat ik het spiraaltje heb laten verwijderen! Het zou wel heel leuk zijn als ik dan zwanger blijk! Ik ga duimen, wil er niet iemand hier even met HCG strooien nou ik ga slapen
Hey meiden ik kom er ook gezellig bij.Ben nu 3 jaar niet meer geweest hier en het frustreerde me dat het niet ging lukken en nu gaan we er met 100 procent er weer voor voor een derde Mijn NOD is 18 oktober en dit is de eerste maand dat we er weer goed tegen aan gaan.
*komt even binnen dringen om 3.45 sochtends, misselijk en krampend in de darmen van allerlei gassen (lekker he?) en vreselijke pijnlijke tepels* nou voor die die het nog durven.... pak maar wat HCG's maar ik waarschuw je..hahahaha ik mag voor wat jullie overkomen niet verantwoordelijk gesteld worden. *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG* *HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG**HCG*
Ja, bij mij springt ie vrij snel... hoe t kan, geen idee! Maar heb wel vaker gehad dat ik s'morgens positief testte en dan sávonds mn ei had! Ik voel mn eisprong ook echt duidelijk, want loop dan bijna krom van de krampen... Dus, tja.... inderdaad binnen 12 uur!
Nou dames, ik lees dat het voor iedereen heel spannend is, maar ook frustrerend op sommige momenten. DAt heb ik ook. Soms denk ik: ach, het komt nog wel en op andere momenten baal ik zo dat het toch weer niet gelukt is..Maar ik heb jullie raad opgevolgd en heb nu 3 dagen na mijn buikkrampen geklust. en nu maar weer afwachten.... Succes en sterkte allemaal! Ps: nog testers vandaag?
Ik mag testen vandaag, maar wacht toch nog even af... ik durf niet zo goed... Normaal ben ik redelijk stipt met ongi, dus als ik dat maandag nog niet ben ga ik zeker testen. Maar mijn gevoel zegt dat het niet nodig is... ik denk vandaag of anders morgen .... Hmmmm... ik zou er wel van balen!