de een zegt om de 6 weken en de ander om de 6 maanden (helemaal leeghalen) en dan zodra er poepjes liggen dan schep je dat er gelijk uit... met een schepje of een bakje ofzo schep je het zand eruit... en daarna gooi je er weer zand in... wij hebben speelzand (wat in de zandbak zit)
Tenzij je net onder de douche vandaan komt, dan zijn ze zacht en goed knipbaar, mijn voeten worden door de pedicure gedaan omdat ik ingroeinagels heb, is gisteravond net weer gebeurd.
jha idd... meestal doe ik dat ook na t douche (zodra t nodig is haha) de nagels van me vingers knip ik alleen als ze zijn gescheurd...verder laat ik ze groeien...
krijg een houte reet whaha... zit op t bankje van Sabi...erg ben ik he haha... anders moet ik op de grond zitten... heb me pc op de tv aangesloten en de tv staat te laag voor een stoel haha...
ja die van mijn nagels doet het dus niet heh, maar was dus een boord in ongeveer hetzefde kleur als mijn rok en dan mijn ringvingers volledig in dat kleur met beetje nailart erop.
Leg je handen op je buik om zodoende je ademhaling onderin je buik te krijgen. Ga goed zitten, knieholte in hoek van 90 graden. Adem in door je neus en uit door je mond. Als je dat een tijdje doet en je hebt je voeten goed op de grond, visualiseer dan dat er draden vanuit je voeten de aarde in gaan, dit heet aarden. Ik word daar altijd heel erg rustig en kalm van.
ja wachten, wachten, en nog eens wachten. heb het gisteren al gezegd, een vrouw doet niks anders als wachten.
Lieve kleine Gizmo op naliey's schouder, aaaah wat lief zo. Ik zou er haast zo zelf 1tje nemen maar manlief ziet me aankomen, zo van echt niet
zo jha echt hoor haha... en dan ben je eindelijk zwanger en dan moet je nog 9 maanden wachten voor je de kleine in je armen mag sluiten...
maar tijdens die 9 maanden ervaar je wel een wonder in je buik beter dan dat half leegbloeden elke maand...
jha das waar haha... pff word gek van de ongi... heb nu al sinds dag 1 (zit nu op dag 3) last van enorme ongikramp