afgelopen zaterdag daar gelunched, wilde bij een broodjeszaak eerst eten, maar er was een wachttijd van 20 minuten op een broodje...
Bekijk bijlage 18566 ahh excuus aanvaard hihi... was overal aan t zoeken naar een tekening met een blauwe kont maar kan er geen vinden whaha
zooo wat zijn jullie snel ! by the way : yaraah echt een super mooie jurk ik ga nu werken pff geen zin , KOPpijn , Moe , heb zin om gewoon in bed te gaan liggen om te gaan slapen ofso ! nou daag meiden en kletZe ..
@ sammie: mmmmmmm ik heb honger! Moet nog ff wachten tot mijn brood ontdooit is. @ charmedknorrie: Hier is het grijs, met een beetje blauw ertussen. @ BEG: 20 minuten wachten?
hey meiden, hier ben ik weer eens wakker geschrokken van de telefoon om 12:30 ha zegt dat er niets aan de hand is, gewoon slaap tekort, maar slaap de laatste dagen wel erg veel en erg vast. wou even bij lezen maar dat zijn 20 pagina's vanaf mij laatste bezoek, beetje veel mijn temp is wel enorm omhoog geschoten vandaag ga even gauw paar pagina's terug lezen