Goedemorgen dames, ik kom even om het hoekje kijken en zag dat er al weer behoorlijk gekletst wordt. Ik zit nog regelmatig in september (zeg maar gewoon dagelijks) omdat het hier eerst nogal rustig was. Maar mijn NOD is 1 oktober, dus ik hoor gewoon hier, en ik hoop dat het nu een keertje raak mag zijn en ik niet weer een maand moet opschuiven, alhoewel 1 + 28 = 29 oktober, maar dat wil ik toch liever niet.
@ Charmedknorrie; heel veel sterkte aankomende woensdag, hoop dat alles goed is bij jullie! @ Rimar; welkom! Bij mij duurt een menstruatie als ik niet aan de pil ben ongeveer 5 dagen, waarop de 2de dag het heftigst is qua bloeden en buikpijn Ben wel benieuwd hoe snel mijn gewone cyclus weer op gang komt. Alle voorgaande keren dat ik gestopt ben met de pil (omdat ik geen partner had of omdat ik een ander anticonceptie middel ging gebruiken) kwam het gelijk op gang en had ik een cyclus van ongeveer 28-33 dagen... Mij ei voel ik dan eigelijk ook altijd, maar weet nu dat je juist 2-3 dagen voor je ei moet klussen (of gelijk nadat je je ei hebt gevoeld, omdat het ei maar 12 uurtjes 'goed' is...) Dit wist ik niet, maar heb op deze site al veel geleerd Groetjes, Caitlin
kheb die vrijdag besteld, maar was op een Nederlandse site en ik woon in België, dus dat zal mss wat langer duren.
Ik heb een gratis proefpakket besteld en gekregen, zal even zoeken hoe en wat, ik heb het zelf nog niet gebruikt. En dan zul je net zien dat ik het zo snel nu niet kan vinden maar wie weet met zoeken op gratis proefmonster oid, lukt mij nu zelf niet, ben nl aan het werk
Goedemorgen allemaal! Hoest leven hier??? Mijn nieuwe kledingkast is net bezorgd en in elkaar gezet nu ben ik hem lekker aan het inrichten....wordt er helemaal blij van!!!!! Hey Rimar gezellig dat je mee komt kletsen in oktober enne 1 oktober wordt een heel roze dag wist je dat al hahahah @Caitlin ik hoop ook voor je dt je ongi snel op gang komt dan weet je tenminste waar je aan toe bent qua cyclus en klussen enzo...nog een paar daagjes lees ik voor je de pil de hoek ingooid. Spannend hoor!!!
Ik kan het zo snel niet terugvinden jammergenoeg, maar ik denk dat als je er even tijd online aan besteed met zoekmachines dat het dan wel lukt
oke dank je wel. Ik ga zeker even kijken als ik het kan vinden. Maar eerst mijn zoon naar bed brengen
Ik ben er ook stomtoevallig op terecht gekomen, en heb dus niets vastgelegd, niet handig van mij, maar gedane zaken........nemen geen keer
ik ben op de site geweest maar staat niks erover. Of ik moet er overheen zijn gekeken. Wat natuurlijk bij mij wel vaker gebeurt moet ik erbij zeggen hahaha. maar goed ik ga nogmaals proberen
Ik zal thuis nog eventjes kijken, de envelop ligt er nog wel, misschien dat daar nog iets meer info in staat
Heey allemaal.. Ongi is gelukkig weer voorbij, kunnen we er weer op los klussen! Om de dag is beter dan elke dag had ik gelezen, klopt dat? 5de ronde nu voor ons. Nou succes iedereen! x goldy
Als je dat wil doen heel graag. Het kan best wezen dat ik er overheen kijk. Dan hoor ik het nog wel van je.
hoi meiden ik wil me ook graag hier aanmelden en gezellig mee komen kletsen. ik zit in de 1e ronde voor een 2e kindje. heb afgelopen vrijdag me spiraaltje laten verwijderen en ben sinds gister goed ongesteld. dus nu wachten tot die duivels weer weg zijn en dan aan de klus! na mijn zwangerschap was me cyclus 32 dagen dus ga nu daar ook maar van uit. hoop dat er veel meiden en het liefst iedereen zwanger mag worden deze maand! mijn nod zal zo rond 14 oktober zijn. liefs xx Marije