hihi, dan wil ik over 3 jaar kijken volgens het medium van gisteren zou ik over 3 jaar alles op een rijtje hebben....
ok, thnx, zal straks even aanpassen op ff, die temp van vanmorgen, ja die is idd vet omhoog gegaan, nu hopen dat ie dat ook blijft
nou als ie drie weken kan vooruitkijken moet 3 jaar ook lukken hoor! maken we er een gezellig uitje van
Meiden ik ga er weer even vandoor want anders kom ik nooit meer achter de compu vandaan.....daaaaaggggg tot straks
meiden, ik ga ervandoor. mannetje belde net dat hij eerder thuis komt. ga even lunch voor hem klaarmaken, hmmmm afbak broodjes met kaas en tomatensoep *zwaai zwaai*
nee, dit is mijn eerste ronde en had alleen een oorthermometer, die heb ik gebruik, maar lees overal dat je dat beter niet kan doen, als het deze ronde niekt lukt haal ik een andere thermometer.
Ik hoorde het net van tante op msn. Ze had het gezien op d'r hyves. Een zoon David, vlotte bevalling om 4.00 vanacht. Meer weet ik op het moment ook niet. Nog geen tijd gehad om op hyves te kijken. Heb het druk met netlog, zit nu echt op een record aantal bezoekers daar!