Ahh die koekjes zien er heel erg lekker uit hoor, daar wil ik wel een paar van, alleen ben ik een echte rooibostheedrinker dus ik zet nu zelf eventjes een kopje rooibosthee.
Charmedknorrie, ik ben nu officieel bachelor in het onderwijs leerkracht dus, voor 12 tot 16 jarigen!
Raar is dat, maar wel weer een afsluiting van een periode uit je leven. En wie weet start je straks een nieuwe periode uit je leven.
ik heb nu de enerlaatste draai aanstaan... daarna nog 1 draai en ben ik weer klaar met wassen... de droger staat ook aan... doe de was die in de droger zat ff in 2 of 3 x mss dat t dan sneller gaat...
hehe ja rimar, echt hoofdstuk afgesloten, het is zooo zwaar geweest. Knorrie; leuk! Ik ben gaan twijfelen halverwege m'n opleiding en denk nog steeds dat ik basisonderwijs leuker zou vinden.. maar daar was het een beetje te laat voor en ah ja... sowieso is een diploma wel ergens goed voor he! Er zitten veel juffen op ZP.
Ik heb me toch een opgezette buik, vol en hongerig gevoel, krampjes, borrelbuik en gasontwikkeling. Wordt hier niet echt vrolijk van zo. Zometeen eerst maar eventjes weer naar de wc hier, ik vertrouw het helemaal niet meer.
meid gefeliciteerd met je Diploma... als t goed is haal ik in Dec 2 diploma's vanavond weer cursus...1 les gehad en nu al geen zin meer...
Das niet fijn, maar ik herken het allemaal wel dat heb ik al de hele week.....zou het een of ander virusje zijn wat hier rond zweeft. Hopelijk is het snel weer over.
tast toe... ik noem ze de Naliey's zit geen vet in...zijn hele gezonde koekjes... met stukjes fruit erin... proef je t?? speciaal voor hier gemaakt...om t wachten makkelijker te maken...
ik doe nu helpende welzijn 2 (heb ik al een diploma van maar nu ik werk bij t gastouderbedrijf ben je verplicht een diploma te halen...heel vaag maar ach het is gratis) en EHBO...