ik weet wat ik moet doen als iemand een epileptische aanvallen krijgt (op school gehad en een vriendin van mij heeft t) maar verder weet ik niks... een oude klasgenoot van mij had t ook maar in een rare vorm... normaal begint iemand te shaken op de grond... maar die klasgenoot van mij, daarvan draaien de ogen weg (zodat je alleen nog wit zit) en dat blijft ffies zo (hij blijft gewoon zitten of staan ofzo) en daarna draaien de ogen weer terug en is hij er weer...heel raar om te zien...
Het ziet er echt uit als een tweede streep BEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaaa, jij bent gewoon hartstikke zwanger. Helemaal supergoed zeg. Hee meid, gefeliciteerd hoor. Nu weet ik niet meer zeker of ik me morgen nog kan inhouden, oeps, hihi
voelde me gewoon te raar, dan wel bloed dan geen bloed. dus ik moest toch plassen en pakte een bekertje mee.
naliey, ja, is eng het die aanvallen... die jongen waarbij ik was viel op de grond en kreeg echt zo'n stuipen. Dan moet je ze laten uitrazen en gewoon zorgen dat ze zichzelf niet kunnen verwonden. Verder kan je niet veel doen.
ga morgen ochtend nog een keer testen met ochtendurine. vorige ronde dacht ik een streep te zien en mijn man zag helemaal niets!
Oh meid, wat hartstikke leuk voor je. Gewoon morgenvroeg nog eentje doen met ochtenurine, wedden dat ie duidelijker is. Misschien doe ik wel met je mee