alle gevaarlijke dingen weg doen, iets zachts onder het hoofd leggen en het hoofd schuin leggen zodat ze de tong niet inslikken... en dan kun je helaas niks voor ze doen verder...
Hee dan moet je dit ook wereldkundig in september NOD maken, want daar val je dan toch nog net onder????
Hee BEG is je man ook thuis, of heb je de test alleen gedaan?? Ben heel benieuwd naar zijn reactie uiteraard.
heb hem net gebeld, hij bleef stil, maar hij wil het zeker weten, dus morgen nog een keer testen, heb ook een digitale liggen met indicator, die gaat er morgen aan! hihi
Ik twijfel nog wel maar zal dan uiteindelijk morgenvroeg op mijn gevoel gaan beslissen denk ik. Als het een negatieve test is dan ga ik pas weer op zaterdag testen, zoals beloofd. Hoe laat ga jij testen, en ga je live of eerst alleen ala BEG?
Ik ook hoor op 1 oktober, dus mocht ik besluiten morgen te testen en hij is positief dan laat ik hem ook gewoon daarop staan. Oh maar wat gaaf voor je meid. Maaarre we willen symptomen en/of kwaaltjes horen.
helemaal niet zo veel anders dan als ik ongesteld moet worden af en toe misselijk ene moment geen trek andere moment echt vreten pijnlijke borsten, maar dan anders pijn hoofdpijn en al daaaaaaaaagen rugpijn
OOOOOOOOoooooooooooooooooooooh wat spannend zeg. Het geluk is er weer YEAH Komop meiden. Met jullie roze
ik ga gewoon opstaan, testen en ondertussen laptopje aanzetten... mannetje is werken en bel 'm dan meteen met het resultaat. Vermoed dat ik hier rond 10U30 wel ben morgenvroeg...
whahahaha, sorry hoor, als ik er echt reden voor had gehad, had ik er wel een live test van gemaakt. maar ik dacht, dan ben ik van die stomme twijfels af en word ik gewoon ongesteld oh, maar nu heb ik voor niets november al geopend