NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rimar en Marijee welkom!

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Nou mijn ovutest is net mislukt, nu weet ik nog niets.

3. sabrina1980

sabrina1980 Actief lid

17 aug 2009
    143
    0
    0
    keukenassistent

Wat balen zeg dat je ovutest is mislukt.
    Volgende keer beter.
    En zet hem op het komt goed

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik hoop het, maar ga/wil vanavond zowiezo klussen, je weet maar nooit en ik wil deze week om de dag klussen, nu alleen manlief nog zover krijgen, ff extra eieren deze week of zo ;)

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @sabrina en dingetje dank je!
    zijn jullie al lang bezig voor een wondertje?
    bij mijn zoontje heeft het ruim 1 jaar geduurt nadat ik was gestopt met de pil dus ik hoop dat het dit keer iets sneller zal gaan.

liefs xx Marije

6. sabrina1980

sabrina1980 Actief lid

17 aug 2009
    143
    0
    0
    keukenassistent
    Hoi Marije,

Ja wij zijn al 5 maanden al bezig.
    Ik heb zelf al 2 kinderen.
    Bij de eerste 2 was ik binnen 2 maanden zwanger en nu mag het wat langer gaan duren.
    Ik hoop dat het binnen kort mag lukken naar wat klus werk.

7. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staat in principe in mijn onderschrift ;)
    wij hebben december besloten voor een 2e te gaan (die in ronde 1 raak was) hebben 6 rondes gehad tot ik hoorde dat ik geopereerd moest worden en ik niet zwanger geopereerd moest worden, ben nu bijna 3 weken geleden geopereerd en heb groen licht gekregen weer verder te gaan met ronde 7. 4 maanden niets mogen/kunnen doen.. frustreerde enorm.. hoop dus ook dat het nu snel raak is anders ben ik zo een jaar verder dan toen we het besloten.. Ben net ongi geworden, dus mijn cyclus begint weer en de ronde is begonnen hahaha...
    Hoop dat het voor jou (ook) snel raak is! Kunnen we samen naa de juni mama's. Natuurlijk ga ik het liefst met iedereen naar de juni mama's! Maar helaas laten de statistieken wat anders zien..
    we zullen zien..

8. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed broeden dus hahaha :D

9. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    hallo, kom mij ook hier melden, ga maar van mijn langste cyclus uit een dan is mijn NOD 17 oktober. beetje moeilijk in te schatten maar werk deze ronde met ovutesten, dus moet goed komen, ga me nog even op de lijst zetten

*zwaai zwaai*

10. Nieuw

Nieuw Actief lid

5 sep 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL

Succes met de testen!

Lfs

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @ sabrina

als je indd de eerste 2 keer zo snel zwanger word dan hoop je toch dat het de 3e keer ook zo zou zijn.
    hopen dat het gewoon deze maand raak is!
    hoe oud zijn je eerste 2 kindjes?

@dingetje
    jeetje dat lijkt mij indd ook echt frustresent dat je die maanden niets mocht doen in verband met de operatie.
    deze maand goed klussen en heel hard duimen dat het raak mag zijn!
    zou indd leuk zijn als we met ze allen naar de juli mama's. ( 9 maanden verder dan oktober is juli ;) )
    maar indd de statestieken zullen wel weer gelijk krijgen.
    of wij moeten gewoon is gaan bewijzen dat het ook anders kan en met ze allen gewoon zwanger worden ;) haha

@wgev
    succes met het klussen deze maand.
    ik ga deze maand ook gelijk ovulatietesten gebruiken omdat ik totaal geen inzicht heb op me cyclus.
    je kan hele goedkope bestellen op sensitest.com
    o,49 cent per stuk. voor 12 stuks betaal je dan 14,95 incl verzendkosten.

ik slik ook etos zwanger worden.. hoor daar veel goede verhalen over. een vriendin van mij was al 9 maanden bezig proberen zwanger te worden en ze slikte die capsules en het was gelijk die maand raak. en dat hoor je van meer mensen dus wie niet waagt wie niet wint ;)

fijne avond meiden

liefs xx

12. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    ik heb het idd vaker gehoord, heb hier nog een paar andere liggen, die maak ik op, en wil dan ook beginnen aan de capsules van etos zwanger worden, daar moet je cyclus toch ook regelmatiger van worden??

13. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat dat ik dan in juni uitgerekend ben. Het is niet exact 9 maanden he.. net iets korter .

14. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wgev, welkom! die etos zwanger worden schijnt je cyclus idd regelmatiger van te worden.. Ben nu ook maandje ermee bezig. En vorige week was het 2 halen 1 betalen. Misschien nu ook nog?

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De aanbieding van etos zwanger worden zijn inderdaad nog geldig, heb ze afgelopen zaterdag gehaald en toen vertelde ze dat het deze hele week ook nog gelde.

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Die etos capsules, wat houd dat precies in? Ik lees er steeds meer over.
    Ik dacht altijd dat het gewoon vitamines waren, maar dat zal wel niet.

17. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    dat word morgen naar de etos!!!!!!!:D

18. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    als ik het goed heb is het foliumzuur en moet het je cyclus regelmatiger maken, ook lijkt het wel dat vrouwen er sneller zwanger van worden, sommige meiden zijn in de eerste ronde met etos zwanger worden, zwanger.;)

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bij mij zorgt de etos zwanger worden er voor dat ik zo rond dag 22 van de cyclus geen spotting meer heb(tenminste de maanden dat ik het gebruikt heb)

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ok, nu heb ik net een pot foliumzuur van de DA in huis gehaald, maar dit is puur alleen foliumzuur.
    Eerst maar even een paar maandjes aankijken voordat ik verder nog vanalles in huis ga halen (hoop natuurlijk dat dat niet nodig is ;)). Maar 't klinkt wel goed iig.

Deel Deze Pagina