Ja zeker heb echt en een potje zitten te janken omdat het het allemaal niet meer wist. Allemaal op 1 dag en haast ook achter elkaar. Maar ik hoop dat ik hier dan vriendinen krijgen of wil worden.
Je komt vast weer leuke mensen tegen waarmee je het goed zal kunnen vinden. Ik heb eigenlijk de rest helemaal niet gelezen, maar krijg nu even het gevoel dat je je remi voelt.
Kom ff gluren en zie ineens een positieve test voorbij komen! BEG; Super gefeliciteerd meid!!! De eerste die getest heeft van oktober en meteen positief! Dat moet veel goeds beloven meiden!!!
enn nog overdags ook he, maarre eigenlijk hoor ik dus stiekem bij sept, want had een supervroeg ei dit keer, dus ik heb niet voor NOD getest! Morgen komt de echte test!
Ik kom nu ook hier mee kletsen!! Ik ben net ongesteld geworden.. tel ik nou vandaag als dag 1? Voor als ik mn NOD wil uitrekenen, moet ik vandaag dus als dag 1 tellen.. en zo verder, dus morgen 2 enz?
Ok, na ja... streep is een streep toch? Nu hopen dat je morgen een knal test hebt! Het ziet er iig veelbelovend uit.
Trallalalalalalala ik verveel me hier......al moet ik eigenlijk zo aan t eten beginnen, maar ik heb geen zin....