Mijn eisprong is zaterdag geweest en volgens de calculator zou vanaf 1 oktober innesteling zijn. Maar nu heb ik zo'n buikpijn gekregen; zou dit dan toch al innesteling kunnen zijn of is dat nog te vroeg? Heb al eens gegoogled maar vind eigenlijk geen antwoord op m'n vraag...
BEG GEFELICITEERD, whuhahahah heb jij even nod november gestart, kun je op 2 lijsten op roze verder moet ik nog teruglezen
Hey Dames, Heb nog niet alles terug gelezen maar wel gezien dat er een 2e streep staat op de test van BEG : GEFELICITEERD!
Joehoeeeeeeee!!!!! Wat zag mijn oog..............BEG.......2 strepen!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!! Wat geweldig meid, het is je zo gegund!!!!!!!!
@beg, GEFELICITEERD!!!!!!! @Sabrina, dikke knuffel voor jou. @Rimar, niet gaan testen hoor. Echt pas een dag na je NOD doen. Hoop dat er voor meer meiden roze aankomt. beg is al goed begonnen voor ons. Hier nu meer rood dan bruinverlies met weer klein beetje weefsel en heb echt last van min buik. Het zit laag en het steekt af en toe een beetje. Heb vandaag niet echt mijn dag ook. Vanmorgen ging het wel maar kan nu wel janken...om niks.
ik geloof het nog steeds niet helemaal. Weet wel dat mijn ventje als hij het eindelijk gelooft, helemaal gek wordt.
BEG, je ventje zal die streep ongetwijfeld móeten zien! Oh wat gaan jullie feesten vanavond!! Doe 'n dansje in de woonkamer
is beetje bruinverlies nog, alleen bij afvegen maar zolang het niet heel veel/ rood is, hoef ik me toch geen zorgen te maken?
denk het niet, ze zeggen toch altijd, pas als het echt rood bloedverlies is kun je het zien als een ongi. niet druk om maken dus!! morgen gewoon een vette 2e roze streep8)