Je bent me net voor ! zal wel etenstijd zijn.... eten hier is ook zo klaar dus ga zo ook eerst eten....
He wat zie ik een eerst positieve test? Wat goed, alvast (voorzichtig) gefeliciteerd, want ik zie toch echt duidelijk een streep! Alleen hoor je nu eigenlijk bij september he, maar kleur maar mooi roze op onze lijst als je morgen je nieuwe test hebt, hebben wij vast een mooie start
BEG!!! Van harte gefeliciteerd met de twee l l !!! Dat de strepen morgen maar honderd keer Rozer!!! zijn.
BEG wat lees ik heb je posi getest wat goed meid .MIjn uitslag was: alles ziet er goed uit zwemmers zwemmen en ei sprong is ook oke Krijg nu een onderzoek naar me eileiders waar ik wel erg tegen op zie hoor .
Ben op het moment beetje druk druk dus geen tijd om terug te lezen en even een ego-berichtje (SORRY!!!) Net voor het eerst OVUtest gedaan maar negatief. Het gekke is dat ik volgens mij vruchtbaarslijm heb Waar moet ik vanuit gaan? Eerlijk gezegd niet zo heel erg veel tijd/zin om te klussen (erg he ) maar wil niet de boot missen
beg, ik zie ook 2 strepen, ik geloof dat het wel goed zit. Van harte gefeliciteerd!!! Hij zal morgen alleen maar duidelijker zijn!!! Super, ben heeeel blij voor je! Gister niet meer geklust, was beetje heel erg moe, vruchtbaar slijm is weer weg. Maar gelukkig eergister geklust, we zullen zien... het wordt nu wel heel spannend in Oktbober met de eerste roze van beg.
Jeetje beg wat geweldig gefeliciteerd zeg, wat een goed begin meteen de 1e al op rose!! Verder hier van de week weer een ovu test gedaan lichte streep en dag erna streep weer wegelke week 1x een lichte streep maar geen ei vreemd toch?
wat is hier gebeurd? 50 pagina's in 1 dag.. ik bedank ervoor om alles terug te lezen hahahaha... maar mijn oog viel toch wel op iets héél moois!!! een test met 2 strepen.. wow!!! gefeliciteerd BEG!!!! Oktober begint wel heel erg roze!!! whoehoe!!!
Fijn om te horen dat tot nu toe alles goed is. Heb je een pil meegekregen die je moet innemen voordat je die hsg krijgt? (Anders heb ik hem nog wel hier liggen )
Iemand op roze???! Waaaaaaaaaaaah van harte echt supergefeliciteerd! Dat het maar heeeeeeel aanstekelijk mag zijn! En tja ik ga maar zin maken vanavond denk ik