Goeie avond dames, ik heb niet veel terug gelezen. Ik wilde wel maar ik ben zo ontzettend moe, moe, moe. Niet normaal gewoon ik kan mezelf er niet toe zetten om iets te eten te maken.
@ BEG ik had dat vorige maand ook, maar na een dag of 3 was het superduidelijk en toen geloofde mijn man het pas
Thanx lieverd ik had al wel op jouw geweldige nieuws gereageerd!! Ik vind het echt super voor je! Geniet ervan!
@hier misselijkheid was weg had trek in zoetigheid dus ik nam lekker bakje ijs na drie happen weer supermisselijk........waarom doe ik dit mezelf aan.....maar als ik niet toegeef aan die trek dan wordt ik ook misselijk hahahahha gaat lekker zo hahhahahah
Hahahah laten we t hopen...maar ergens zit er nog een stemmetje in mij die zegt dat t allemaal schijn is hoor......ben gewoon blij dat ik morgen weer moet werken gaat de tijd tenminste sneller.
Zo lekker Desperate Housewives kijken Yeah....en ondertussaen strijken bleghhh.....ik hou de laptop aan dus ondertussen spiek ik nog ff mee hier hihihihi