Ik heb net 1 banaan, een halve zak chips en chocolade koekjes op. Jeetje wat ben ik weer gezond bezig! Oja dat is mijn avondeten.
goeieavondd !! @ beg: Whaa!! ik dacht ff bijlezen en zag ineens dit !! gefeliciteerdd !! ben benieuwd naar je test van morge ochtend. maar deze is echt al goed te zien hoor @sabrina1980 : HALLO ! mogen kinderen voort niet meer spelen ! gewoon zeggen dat t kinderen zijn en dat die nou eenmaal herrie maken ! en van die vriendin.. raar.. :S... hopen dat je over 8 dagen meer geluk hebt! @ senna & timon welkom !! @ melanina : goeie uitslag toch ?? hopen op nog meer goed nieuws... hoop t voor je nou ik ga lekker met mijn mannetje op bed liggen en hopen dat deze week snel om is (zonder rood aub ) xxx
Weet je dat ik na een jaar proberen nu echt geen voorkeur meer heb voor jongen of meisje? Op mijn werk hoor ik telkens van meiden die tussen neus en lippen door zwanger zijn geraakt telkens oh ik hoop op dit, ik hoop op dat. Want stiekem dacht ik dan, tja, ik hoop gewoon op een gezond kindje...
Ik weet helemaal wat je bedoelt alles is nu leuk als t maar gezond is en er ook daadwerkelijk is. Ik kan me daar nu nog helemaal niks bij voorstellen dat het ooit echt gaat gebeuren/.
Weet je dat ik trouwens afgelopen maand echt belabberd hebt geklusd? Echt alleen op de dag van de eisprong, de keer daarvoor was 3 dagen ervoor!
Misschien omdat je deze maand drukker bezig was met alles eromheen en dat je er juist niet vanuit ging dat t zou lukken....je hoort wel vaker dat t dan juist beter gaat
Nee die mythe ga ik niet ondersteunen! Ik ben zo geschrokken van mijn bloeduitslag, dat mijn lichaam spontaan! ging ovuleren hihi
Vind ik ook goed hoor, maar ik denk niet dat t een mythe is ik denk meer dat t erom gaat dat er minder stresshormoon in t lichaam aanwezig is...of in elk geval minder stress in bed...
BEG is natuurlijk BlackEyedGirl, duuuuuuuuuuh Echt super vind ik het voor je joh! Onwijs gefeliciteerd!!!!
Snap wel wat jij bedoelt, maar er werd het afgelopen jaar ook wel eens tegen me gezegd, ga eens lekker op vakantie, bla bla bla
hallo lady's, hoe is het hier? ik ben de ongi in elk geval al weer helemaal beu...hahah... de koffie smaakt me wel weer, da's fijn..(denk dat ik toch heeel even zwanger ben geweest. nl..overtijd, twee hele lichte posi testen en geen zin in koffie...) gek hoe heftig je lijf kan reageren he? nou ja.. in elk geval fijn dat ik een cyclus heb.. je hoort zulke rare verhalen soms he?. hoe is het hier verder? liefs
I know the story's ik vertelde vorig week tegen me schoonmoeder dt we bij de dokter liepen en toen werd er ook gezegd misschien ben je er teveel mee bezig werd ik ook niet vrolijk van. Dus ik wil het echt niet bagetaliseren hoor!
tja en ik voel t misschien weer teveel als een tegenaanval.....hahaha.....ow I love hormonen ahhahaha