Bedankt meiden allemaal, jullie zijn zo lief, en ik gun jullie ook allemaal een 2e streepje! Ik heb nog steeds last van bruinverlies, dus hoop echt dat de beb (blackeyedbeeb) blijft zitten waar ie zit normaal gesproken begint mijn ongi ook met bruin en wordt het daarna al een stuk sneller rood en ik blijf voorlopig nog hier hangen hoor, NOD-politie spelen! Ga vanmiddag nog een zooi testen halen, want wil wel dat streepje donkerder zien worden.
ja maar wel die van kv 2 v 5 maar hoor, niet die duurdere hahah ventje geloofde het pas toen hij de digitale test zag, toen vroeg hij nog voor hoeveel procent het dan zeker was, 99%....
Whaaaaaaa wat een heerlijk gevoel lijkt me dat zeg!!! En je banner ook helemaal officieel nu, echt super!!!
Ben zooooooooooooo misselijk. Was het al de afgelopen dagen, maar dacht echt gewoon dat ik een koudje had gevat ofzo. Want voelde zulke krampen, dat ik echt dacht dat ik ongesteld zou worden.
hey beg heb je in september net ook gefeliciteerd, maar hier ook...onwijs tof!!gefeliciteerd, en die testen zijn super duidelijk we zijn precies even ver! we hebben ook een juni2010 mama topic, kom je daar ook???
en BEG, hoe bevalt de roze wolk? Kom je hier ook ff voorbij waaien? Vraagje, volgens mij krijg/heb ik een schimmelinfectie.. als je zo'n ei krijgt.. mag je dan nog wel klussen? Zit nu namelijk net in mijn vrichtbare periode volgens mij.. wil niet nog een ronde missen namelijk..
Ja klopt. Oja, dat verhaal van Mare was toen jij net als ik met het uitblijven van onze ongi bezig waren in januari. Zij had primoluut geslikt, maar was eerst nog onzeker of ze dat moest gaan doen. Toen ze na de primoluut maar niet ongi werd (7 dagen daarna geloof ik) had ze een test gedaan en bleek ze zwanger te zijn!