nee, heb met Lizz afgesproken om woensdag te testen...vind zaterdag nog te vroeg. Houd het vlgs mij nog wel ff uit. Maar de test ligt klaar hoor, dus als ik me bedenk, laat ik het weten!
hallo allemaal. Heeft iemand van jullie wat meer verstand van die ovulatiesticks. Ik heb gister een hele donkere streep gehad. Ik las in de handleiding dat dan de eisprong tussen de 24 en de 48 uur zou plaatsvinden. Maar vandaag was de streep praktisch weg. Betekent dat dan dat de eisprong al voorbij is, dus ik al niet meer vruchtbaar ben. Of ben ik sowieso vruchtbaar 24 tot 48 uur na die donkere streep? Leuk yoh zwanger willen worden . Lijkt bijna wel een wetenschappelijk experiment
Ok want anders komt de testpolitie op het hoekie kijken (heitje volgens mij) haha Nee zonder gekheid, ga voor je duimen joh!
Hoi kats! Ook aan de ovutesten! Sluit je maar bij ons aan Ik heb nu 3 negatieve gehad maar denk mijn ei te voelen nu, dus hopelijk morgen positief.. Succes met testen! Je mag altijd klagen hiero
als je ovu test positief is dan is je lh piek bezig en vanaf dat moment springt je eitje binnen 48 uur, volgens mij kan je nog wel vruchtbaar zijn, als je eitje is gesprongen ook nog
Ai pin me er niet op vast (ben ook net begonnen) maar volgens mij is je ei dan al voorbij inderdaad en moet je binnen 12 uur klussen daarna?? Wie helpt en weet dat zeker??
ha nanc, ja ik heb het een maand geleden al twee maanden gedaan en altijd wel een mooie positieve test ventje heeft er nu al zin in dus beloofd wat! Ik heb nog nooit mijn ei gevoelt vandaar nu weer ovutesten en ben aan het tempen....pfff wat een gedoe eigelijk he?
Wauw dat lijkt me echt super, een positieve, gewoon een keer een 2de streepje zien is al heel leuk Ik vind het vooral een leuk gedoe want eigenlijk hoef ik het niet te doen volgens mij hihi
die vraag is zo vaak besproken (altijd een leuk discussie punt) als ik het nu niet weet dan heb ik nooit goed opgelet hihi!
Goedenavond allemaal, @senseemillia, ik heb m''n nod 5 of 6 oktober. @ Rimar, alles toch doorgezet. Balen. Op naar de volgende ronde dus. Haha the Lady, geweldig roze nagelak. Hoop dat het helpt. Zeg het meteen dan doe ik het ook.(m'n teennagels dan hoor8)) @ Ricmar, dat spuiten hoe moet ik dat zien? Is het echt zo'n lange injectienaald? En hoeveel vloeistof ofzo moet je jezelf injecteren en op welke plaats moet je dat doen? Veel vragen .. Maar ben er onbekend mee. @ BEG, heel veel sterkte. Dikke knuf voor je. @ L78, hele dikke knuffel voor jou. Kan je goed gebruiken lees ik. Volhouden hoor tot woensdag. Maar als je het niet red, we worden hier natuurlijk graag verblijd met goed nieuws. Vooral roze nieuws. @Mgwc, dat is goed nieuws. Mammachan, wat spannend!!!! Zou het? Kan jij ons verblijden met wat roze binnenkort?
Heb nu al voor de 5e dag bruin/rood verlies en sinds vandaag steekjes waar ik normaal m'n ei voel. Dat bruin/rood verlies wordt ik zo langzamerhand echt helemaal gek van. Denk dus dat deze maand aan mij voorbij gaat.
@ 3kats, normaal wel 3 dagen voor m'n ongi. Maar niet zo vroeg van tevoren en zo lang. Heb m'n ei pas vorige week donderdag gehad. Had een laat ei. Pas op dag 16. Normaal is die er op dag 14. Weet dus niet wat het kan zijn.
duim voor je dat je baarmoeder gewoon aan het opschonen is voor een beebje ik weet het verder niet heb ook altijd twee dagen van te voren bruin.... ik hoop dat je snel een positieve test zal hebben!