Zou het L78??????.... Heb verder geen symptonen. Heb zere boobies maar ja dat heb ik altijd al vanaf het moment van m'n ei tot m'n ongi. Jij hebt ook last van wat symptomen he? Verwarrend vind ik het allemaal.
ja, blijft verwarrend...heb ook de ervaring dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Nog even volhouden meid, je weet het snel. Heb net even naar signalen gelezen/gezocht, maar dat is toch heel persoonlijk. Je hoeft in principe niets te merken, maar er zijn ook vrouwen die het vanaf het moment van bevruchting 'gewoon' weten. Ik behoor daar niet toe
Heb ik net idd ook gedaan en gekeken of ik een antwoord kon krijgen op het langdurige bruinverlies. Maar helaas niks kunnen vinden. En als ik de symptomen lees zit er overal wel eentje tussen. We zullen moeten wachten...zucht! Hopen dat we positief mogen testen woensdag. Tenzij m'n ongi doorbreekt natuurlijk. Dat kan al vanaf maandag.
Dus als ik het goed begrijp, ben ik nu nog steeds vruchtbaar . Dan denk ik dat ik maar eens afsluit en naar bed ga Dank jullie wel voor de uitleg
Meiden ik ga naar m'n bed. Beetje erg moe en manlief zit voetbal te kijken waar ik niks aan vind. Tot morgenochtend. Iedereen slaap lekker.
Ben er al ff niet meer geweest Zag BEG zwanger en ook vmk ? Wat erg meid !! En toch al een paar keer rood zag ik... Dat willen we niet in oktober! Hier zit ik op dag 24, en zou dan gister of vandaag ei moeten krijgen. Gister was het niet, dus hopelijk vandaag (voel toch dat er vanalles gaande is in mn buikje ) Dus hopen dat temp omhoog gaat morgen! En dan kan het helse aftellen weer beginnen, jakkie. Ik word nooit zwanger, zo voelt het wel! Maar zal wel ooit lukken he
Ik dacht al: dag 24 en nog je ei krijgen maar je hebt een hele lange cyclus zie ik! Aftellen is niet fijn, klusperiode is dan wel weer leuk Hier is voorspeld: oktober een hele roze maand dus hopelijk voor jou ook! We gaan duimen!
zooo Expeditie Robinson en het zesde zintuig achter de rug... er zijn toch bijzondere dingen ivm dat zesde zintuig. Als het televisie-opgezet-spel is dan natuurlijk niet, maar ergens geloof ik niet dat ze zo'n risico zouden nemen. Geloofwaardigheid van de zender hangt er toch sterk van af dan..? @ Beg..; vind het ook wel lang wachten voor je.. zou er ergens nog een kans zijn dat je je kindje niet verliest maar bv zoals bij surf een hematoom zitten hebt ofzo? Zou zo mooi zijn voor jullie, kan het enkel maar hopen en je ondertussen een warme knuffel sturen. ... opnieuw een dag zonder ongi voorbij... heb heerlijk gelachen, voel me echt niet ongi-achtig. Maar goed, kan gelijk morgen ineens zondvloed zijn, zo onvoorspelbaar zijn we wel! Slaap lekker iedereen! LAAT OKTOBER EEN GOEDE, ROZE MAAND WORDEN!!
hahah deze kon ik jullie niet onthouden... voor alle vroege vogels: GOOD MORNING! Have a nice day! Bekijk bijlage 19206
Hey meiden hier nog een latertje van mij..ik heb au in mijn buikje en licht bloedverlies dus ondanks dat t er mooi uitzag voelt t nu niet goed. Zal morgen wel weer hels losbarsten......beetje depri nu slaap lekker en tot morgen
hey dames... ik denk dat ik als laatst hier ben... maar ik heb leuk nieuws... me ventje is 23 geworden vandaag (2Okt) hihi... om 12 uur vannacht heb ik m een kaart gegeven (cadeau heeft hij al een tijd geleden gekregen) het andere deel van t cadeau moeten we nog halen maar dan moet hij zelf mee omdat ik er geen verstand van heb... hij heeft een navigatie gekregen maar voor op de scooter moet er nog iets bij...dus dat krijgt hij nog... we zouden het gister (1 Okt) halen maar we hadden t veel te druk met van alles haha... maar goed om een lang verhaal kort te maken... me ventje is jarig en we krijgen t dit weekend erg druk... heb er nu al zin in...8)haha.. ik zal denk ik pas zondag weer komen kijken... of morgen ochtend nog ff snel... maar verder helaas geen tijd want ik weet hoe t hier gaat met mijn fam (alleen me oom komt, maar ach) en onze vrienden... die blijven tot de laatste uurtjes... mijn schoonfam blijven een uurtje of 2 en gaan dan weer... dat is echt heel anders dan bij mijn fam...haha... maar goed ik praat alleen onzin nu, heb niks te doen en vveel me haha