oh oh dames, ik heb me eigelijk niet eens officieel gemeld hier en ben al aan het meekletsen..... mag dat wel? ik weet namelijk heeeeel zeker dat ik volgende week ongi ga worden. we hebben deze maand eigelijk niet geklust.... ventje moest heel veeel werken en lange dagen.... vind het eigelijk wel prettig am mijn 'symptomen' te voelen terwijl ik zeker weet niet zwanger te zijn... vandaar dat ik hier ook alvast een beetje mee klets, maar kan me nog niet op de lijst zetten. Ik weet ook niet wanneer ik mijn ei heb gehad, heb geen ovutesten gebruikt....
@Caitlin Wij zijn getrouwd(19 juni) en hebben vorig jaar een huis gekocht met zat ruimte voor kindjes. @Charmedknorrie. Heel spannend voor jou vandaag. Hoop dat je vanmiddag iets beter voelt...minder stress. @Melanina, zou toch even een creme halen voor zijn oogjes. Straks wordt het erger en meestal is met de creme met een paar dagen weer over. Succes! Wij hebben ook een kleine in huis. Gijs! Een maine coon kitten. Is nu 13 weken en ZEER actief! Pffff... @Sabrina, zeker even schrikken om te horen wat je zoontje heeft. Je hoopt altijd dat je eigen kinderen zoiets bespaard blijft. Gister toevallig ook in bad geweest! Heerlijk even ontspannen. De H&M gids weer in huis gehad. Moet me inhouden, staan namelijk wel wat leuke dingen in. Maar ook hier beginnen we de crisis en beetje te voelen. Nu even een lekker broodje eten. Vanmiddag lekker vrij. Misschien even lekker een stuk lopen.
Bedankt voor je reactie. Ik weet dat er prima mee te leven is maar het was gewoon de schrik. En hij word nu op meer dingen getest en daar ben ik nu ook heel bang voor. Mischien is dat niet nodig maar toch. We wachten het maar af.
Nog even kort berichtje van mij over 10 minuten ga ik richting het ziekenhuis. Kom net van me werk af. Was echt niet leuk tegen mijn kindjes in de klas. Arme zieltjes. T erge is dat je er ook niets aan kan doen. Ik vind het gewoon belachelijk van mezelf dat ik zoveel stress heb ervan....maar ja zal er wel bij horen. @ Sabrina Sterkte ermee joh. Ik heb twee ADHD'ers in de groep en er is echt goed mee om te gaan. Met dien voorwaarden dat er een goede communicatie tussen iedereen is die met je kindje omgaan zodat het voor hem niet rommelig wordt. Sterkte met het verwerken van dit nieuws. *dikke hug*
Mijn vriendin wist het eigenlijk al, maar toen de diagnose gesteld werd was het ook wel schrikken voor haar hoor.
nou weer genoeg een traan gelaten. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag. Ik heb geen idee en dat op mijn vrije dag.
Ik ga over 5 minuten de deur om te gaan sporten! Ik moet wel, want heb om 2 uur met mijn fysio afgesproken...
Dat ga ik pas vanavond doen sporten. Wat voor sport doe je dan ik doe body combat en 5 okt. doe ik er nog zumba lessen bij.
nee, ik kan hier niet wegkomen. Iedere keer staat er in een topic wat ik volg wel wat, en wil eigenlijk niets missen. haha
ik houdt het momenteel nog op alleen fitness. Sinds vorige week nieuw schema, dus zal morgen wel spierpijn hebben.
wat is het stil hier Heb niemand meer wat te vertellen. maar ik ga zo ook even want mijn oudste zoontje moet naar logobedie toe. Ben straks weer terug
Zo, lekker gebikkelt! Dat word spierpijn morgen 8) Sabrina, ik ben begonnen in Aalsmeer, toen hoofddorp, daarna nog in Badhoevedorp. Heb zelfs de opleiding nog gedaan. Maar toen ik gezakt was voor mijn dvd hoefde ik niet meer. Met dank aan de sportschool :x
Hallo hier ben ik weer. Ik sport in alkmaar bij fitnes first en doe dat 2 uur inde week en vanaf 5 okt. 3 uur. Wel leuk dat jij ook aan body combat doet
Hmm, ik doe geen combat hoor! Heb het ooit eens gedaan, maar vond daar niet zo veel aan. Bodyjam doe ik ook niet meer, ik ben veel te blij als ik 's avonds met mijn mannetje op de bank kan hangen. Dus nu ik overdag nog thuis ben, ga ik overdag fitnessen onder fysiobegeleiding.
Oke sorry dan heb ik het verkeerd begrepen. Maar fitnes is ook leuk. Maar goed ik ga vast met me eten beginnen want vanavond ga ik wel even knallen met body combat.