NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Veel plezier!

2. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Sabrina1980: Wat vervelend voor je zoontje, maar jullie komen hier vast goed doorheen samen ;)

@ Charmedknorrie: Hoe ging het vandaag meis? Heb zo met je te doen! *knuffel*

@ De mensen die gaan sporten: Goed hoor! Tis niet echt mijn ding :D hahaha, ik ben lui *schaam*schaam*

Zo, de meeste zijn dus wel getrouwd begrijp ik. Leuk hoor! Wij willen idd een huis kopen met minimaal 4 kamers (gelijk maar berekend op ons en 2 kids) maar tot die tijd is de extra ruimte ook wel handig! :)

Komende week hebben we 2 bezichtigingen van huizen hier in de buurt, dus ben benieuwd! Hebben jullie trouwens een huis gekocht met of zonder een aankoopmakelaar? Ik ben bang dat als we het op eigen houtje gaan doen we misschien iets belangrijks over het hoofd gaan zien, maar een makelaar is zo duur! Iemand een tip? :(

Nog 3 dagen de pil slikken en dan is het klaar voor mij! Ik vind het wel steeds spannender worden hoor, hihihi!

Liefs,
    Caitlin

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    zo ben ik weer
    eten staat in de oven, nog paar minuutjes!!!
    lekker biefstukje en maiskolfje!

4. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    ehm..klinkt lekker....heb eten al op...ga zo mijn wekelijkse wandelingetje doen..ben alleen nog moed aan het verzamelen....weer is niet zol ekker

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland

hier is het zonnig!

6. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey hey

Nou ben blij dat we de afspraak gemaakt hadden. Heb er een heel goed gevoel aan over gehouden en mijn stress is op een schaal van 1-10 van 10 naar 1 gezakt.:D

Heb een inwendige echo gehad en het zag er heel mooi en netjes uit vanbinnen. Das toch al een hele geruststelling.

Daarnaast zagen we twee hele mooi eitjes zitten. Eentje van 17 mm en eentje van 14 mm. Dus als het goed heb ik morgen of overmorgen mijn eisprong. Dus das al geruststelling nummer 2

Nu hebben we de opdracht mee gekregen om morgenavond te klussen en dan krijgen we vrijdag een samenlevingstest.

Daarnaast moet mijn mannetje een potje zaad inleveren om na te kijken. Ik moet 1 week na de eisprong bloed laten prikken en dan de 2e,3e of 4e dag na start van menstruatie weer bloed prikken maar hoop dat niet nodig is dan...(een mens blijft toch hopen)

En dan hebben we over 4 tot 6 weken de uitslag van alles.

Pffffff.......................ik voel me zo'n stuk zekerder en gesterkt in alles dat we nu gewoon alles gaan uitzoeken en dat er hulp is ze zijn daar zo fijn en lief.

Zo een heel verhaal maar moest t allemaal ff kwijt. Dank jullie voor luisteren.

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    niet zo goed...
    heb sinds vandaag weer de griep maar dan de buikgriep:(
    net van de gewone griep/koorts af...

en heb net ook te horen gekregen over dat kittentje Kanjer waar ik een weekje voor gezorgt heb dat het daar alleen maar slechter mee gaat...
    vandaag weer bij de DA geweest en hebben ze gezegd van als dit medicijn niet aanslaat laten we m volgende week inslapen :'(
    dat kwam wel even hard aan...
    terwijl zijn broertje weer gezond is en terug is bij zijn baasje...

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    maar meiden ik ga weer...
    ff goed uitzieken...

mss tot straks nog en anders tot snel...

9. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje... hoe oud is hij?
    Sterkte ermee!

10. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow kan me voorstellen dat dat een pak van je hart is meid! druk aan de klus nu dus en voor de rest nog paar weekjes geduld..

11. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Oh wat fijn Charmedknorrie dat je er een goed gevoel aan overgehouden hebt en dat er 2 eitjes zichtbaar waren. Wie weet wat het deze maand gaat brengen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

@Caitlin wij hebben ons huis zonder aankoopmakelaar gekocht en zelf onderhandeld. Heel spannend maar erg leuk om zelf te doen. Wij waren ook meteen verliefd op het huis en zagen er onwijs veel mogelijkheden mee. Hebben ook eerst bijna 9 maanden verbouwd. Alles nu naar ons zin. Behalve de zolderverdieping. Die willen we over een jaartje of 3 gaan doen. Grote nokkapel erop. Maar eerst van het voorjaar de tuin nog.
    Ben nu bezig voor m'n zusje een huis te zoeken. Erg leuk om te doen.

Vanmiddag nog heerlijk stukje gelopen, t was erg lekker hier. Zonnig en warm. Kan jammer genoeg niet sporten omdat ik met een nekhernia zit. De neuroloog zegt dat het met gedoseerde rust met een 4 tot 6 maanden over kan gaan. Misschien dat ik daarom niet zo wil vlotten met zwanger worden.

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    he bah Naliey,

Hopelijk slaan de medicijnen wel aan, duim voor je!

13. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36

fijn meid, dat je bent gerustgesteld...hyperventilatie is erg vervelend... xxx

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    goedemorgen! Hoe gaat het met jullie allemaal (heb nog even geen tijd gevonden om terug te lezen)....Hoop dat iemand hier HCG en positieve energie komt strooien...kan vanaf komend weekend wel wat gebruiken ;) lfs

ps charmed knorrie, wat een verhaal joh! Hoop dat jullie deze ronde succes hebben hoor

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    sorry, ben ff een tijdje nt geweest. Wat een schatje is Gijs...vind dat zijn naam goed bij hem past.

Ik ga met predictor a/d slag, vanaf zaterdag...zit niet aan de puur mama van VSM, misschien ook maar proberen? Slik wel al heel lang braaf mijn foliumzuur. We gaan voor een roze oktober toch? lfs

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Goede morgen dames! Hoe is het hier?

De zenuwen beginnen behoorlijk te lopen nu. Nog maar een paar uur voor mijn sollicitatie!

17. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen Zethu!

Waar ga je solliciteren?
    In elk geval succes!!!!

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik ben net terug uit het ziekenhuis.
    De meeste endometriose is weggebrand, en de eierstok goed los gehaald.
    Ik ben nog onwijs duf, dus spreek jullie morgen weer :)
    Mijn buik lijkt trouwens wel een ballon zo dik van de lucht ;)

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dag dames van de NOD Oktober!
    Helaas is de ong gekomen, dus ik meld mij ook aan. :)

20. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Charmedknorrie: Meid, wat fijn dat alles er mooi uitziet van binnen en dat ze 2 eitjes zagen zitten! Heel veel succes (en plezier :p) vanavond en dan is het weer even afwachten voor je. Maar het lijkt me ook een fijn idee dat er nu wel vanalles in gang wordt gezet. Ik duim heel hard voor je hoor!

@ Zijvandehoek: Welkom!

@ Sammie88: Wat fijn dat de operatie goed is gegaan en je eierstokken nu beide toeganklijk zijn. Sterkte met opknappen en wanneer mag je weer aan de klus?

@ Zethu: Succes met je sollicitatie

@ Naliey: Wat zielig voor je katje.. Hoop dat hij wel beter wordt!

@ Lizzi: Een nek hernia, klinkt erg pijnlijk :( Zou zo maar kunnen dat het zwanger worden daarom wat moeilijker gaat, omdat je lichaam veel energie nodig heeft om te herstellen...

@ BEG: Zie dat je een HCG krijgt als je ongesteld wordt, enig idee wanneer je de duivels kunt verwachten :( Sterkte meid!

@ L78: Straal, straal, straal (positieve energie)! :)

Hier het besluit genomen toch maar even te wachten met het huis... Erg jammer, maar het wordt financieel wel erg veel als we nu een huis gaan kopen en misschien snel zwanger zijn.
    Over een half jaartje gaan we weer verder zoeken, dan hebben we even de tijd gehad om lekker door te sparen 8)

Nog 2 pillen :D jippie!

Liefs,
    Caitlin

Deel Deze Pagina