Helaas, ik denk dat oktober voor mij over gaat. Heb nog steeds bruin verlies, en dat na bijna 3 weken gestopt te zijn met de pil. En tja bruin verlies weinig klussen...dus ik ga op naar november Voor alle meiden hier heel veel succes, en ik blijf wel mee lezen
Heb gesolliciteerd bij de universiteit Maastricht, faculteit psychologie. Als research assistant. Gesprek ging iig goed voor mijn gevoel Lijkt me een heerlijke, maar pittige baan. Er zijn nog 27 andere gegadigden, en dat kunnen ze dus niet in 1 middag afhandelen. Daarom gaan ze de 28ste verder. En die dag proberen ze ook de knoop door te hakken.
Zal heel hard voor je duimen Verder nog spannende dingen hier gebeurd... was even 2 dagen zo druk dat ik geen tijd had om te kletsen met jullie Lfs
Hallo damens, Ten eerst wil ik jullie bedanken voor de steun voor mijn zoontje. Het doet me heel goed. Ik heb alleen geen oog dicht gedaan gisternacht en ben nu dood op. Toch kom ik me even melden om gezellig te kletsen. Vandaag is mijn laaste vrije dag en morgen en van het weekend moet ik weer werken. Waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb. Maar goed we zetten weer door want daarna ben ik een week vrij en dan kan ik weer lekker kletsen met jullie
Hey dames, Hoest hier?? sorry dat ik een hele tijd niet ben geweest maar tging hier niet helemaal goed.... beetje rare vakantie gehad (ongeluk... auto en caravan total los) en een cyclus van 92 dagen, werkt allemaal niet echt mee. ik hoop de komende tijd wel weer gezellig mee te kunnen kletsen!!
Tspijt me echt heel erg..... maar heb niet echt lekker in mijn vel gezeten de afgelopen weken..... nu nog niet echt maar heb weer iets meer energie. ik heb gelezen dat ik wel erg veel heb gemist.....
omdat ik niet ongi werd, deze afspraak staat al een week of 2 en het duurde ons te lang. Toevallig ben ik afgelopen dinsdag ongi geworden......
Ha dames! Heb niet echt bijgelezen, kom net thuis van mijn werk en kruip zo lekker op de bank bij mannetje! Zag wel dat bij Sammie alles goed is gegaan en beide eierstokken nu toegankelijk zijn, super meid! Hier zojuist de eerste ovutest gedaan, was nog negatief zoals verwacht. Morgen weer testen
hihi, HSG bedoel je zit nu op 5 dpo, dus over 10 dagen ongeveer. Heb volgens FF eerder mijn eisprong gehad.
Zo, ik heb even een aantal dagen moeten bij lezen. Maar vanaf vandaag zal ik proberen om wat vaker mee te kletsen. Vanmiddag bij gyn. geweest. Alles was gelukkig in orde. Ik blijf wel onder controle ivm cyste linker eierstok. Over 3 maanden heb ik de volgende afspraak en indien eerder zwanger mag ik bellen voor een vroege echo. Maar goed we hebben ons voorgenomen om dit keer iets langer te wachten! Zethu: Hopelijk krijg je de baan. Ik zal voor je duimen. Caitlin: Ik wilde eigenlijk reageren op de vraag over de aankoopmakelaar, maar ik zie dat jullie nog even gaan wachten. Bij de vorige poging heb ik gebruik gemaakt van ovulatietesten van de kruidvat. Ik was er niet echt tevreden over. Wie maakt er ook gebruik van ovulatietesten?en welke? fijne avond allemaal!
ow... tis allemaal zo spannend! Mijn ongie bijna voorbij!! Hoe gaat het met jullie? Het is voor ons ronde 1, voor 2e kindje maar ook dan is het spannend, zal alles het nog wel doen? Ik ben benieuwd... mijn man wordt gek van me, dus kom ik hier af en toe maar even kijken!
D1982... Ik heb die ovutesten van KV ook eens een ronde gebruikt... niet echt heel duidelijk nee. Alle andere rondes heb ik Predictor gebruikt. Werken super fijn en zijn goed duidelijk vindt ik. Ze kosten overal 19,95 doosje van 5. Maar nu zijn ze bij de KV al een paar weken 10,- !!! (hier in mijn woonplaats iig) Snap er niets van!! Natuurlijk steeds uitverkocht daardoor... Maar ik heb nog 1,5 doos Groetjes Cyntje78