NOD Oktober 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ben vanaf 20 sept vruchtbaar :)
    Had helaas 7 sept een mk :(

2. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Bij mij zit hij aan het begin van de cyclus gemiddeld op 36.8.
    Ik weet niet wat normaal is

3. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Dat spijt me erg voor je joh!
    Hoever was je? Of vindt je dat onprettige vragen? Dan hoeft het niet natuurlijk.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Bijna 5 weken...gelukkig niet al te ver!

5. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik was ook zwanger! Tot vanmorgen dus. Ik was 4wkn en 3 dagen. Ook nog erg pril. Heet het dan ook al een mk of heet het dan anders? Dat dacht ik eigenlijk.

6. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    Ja volgens mij wel....soms gebruiken ze ook wel de term Vroege MisKraam (VMK). Het verlies is er niet minder om hoor.

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Toke, wat vind ik dit enorm naar voor je zeg.
    Heel vervelend.

Welkom hier op de oktoberlijst én ik mag ook pas weer 16 oktober testen.

Of het hier gezellig is, dat weet ik nog niet, want ik zit hier ook pas sinds gisteren.

Groet, Zij van den Hoek

8. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Dat is het fijne van zo'n forum. Je zit toch allemaal in hetzelfde schuitje. Ik kan ook niet zo goed meer tegen de praat van de mei-mama's. Dat maakt me gewoon te verdrietig. Praten over echo's enzo, ik hoor daar niet meer bij. Waren aardige meiden trouwens, daar ligt het echt niet aan.

Fijn dat ik weet dat ik het een (v)mk kan noemen. Of een vlinder, kan ook he?

9. sabrina1980

sabrina1980 Actief lid

17 aug 2009
    143
    0
    0
    keukenassistent
    Hoi damens,

Hoe is het hier?
    Ik ben net thuis van mijn werk.
    En moet van het weekend ook werken.
    Maar goed ik sleur me er wel weer door heen.

@ dingetje2: Ik ben een beetje van de schrik bekomen maar moet er nog wel aan wennen.
    Het ergste vind ik nog dat hij op nog meer dingen word getest oa. autistme en ben nu heel bang dat hij dat dan ook zal hebben.
    Maar goed laten we eerst maar dit verwerken.

@caitlin: dat is goed nieuws dat je de laaste pil heb genomen.
    Nu maar afwachten op goed nieuws we horen het wel van je.

@sjudith: Jeetje wat erg. Maar hoe is het nu met je.

gr. Sabrina1980

10. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Zethu: Zie m'n banner; 6 September begonnen met Mama & Baby van Dagravit daar zit ook Foliumzuur in en dat slik is nu dus bijna 2 weken. Wilde ervoor zorgen dat ik het, tijdens mijn eerste ei sprong straks, al 4 weken slik ;)

@ Toke & Sjudith: Welkom! Wat naar dat jullie beide een vmk hebben gehad.. Het verdriet is er zeker niet minder om, want na een posi test ben je toch echt zwanger en blij daarmee en als het dan fout gaat is dat gewoon heel moeilijk. Sterkte!

@ Sabrina1980: Ik slik vanavond mijn laatste pil en dan idd afwachten wanneer mijn ongi komt en mijn ei.

Ik ga nog niet aan de ovu testen, weet dat ik mijn ei sprong altijd voel. Kan dan dus gelijk als ik m voel bedenken of we goed hebben geklust in de dagen daarvoor, hihi! Verwacht een cyclus van +/- 30 dagen te hebben.. Zal een banner aanmaken zodra ik ongi ben geworden (verwacht maandag).

Ik denk trouwens dat het wat drukker wordt op het forum als de eerste echte NOD dagen zijn begonnen. Spannend!

Liefs,
    Caitlin

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kan iemand me op de lijst zetten voor 15 oktober afhankelijk van de pregnyl en iui moet ik dit mischien nog iets aanpassen.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ben op mijn werk :p

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik weet niet meer wie ernaar vroeg maar ik geloof niet dat er foto's van op internet hebben gestaan.
    Ik zal even eea toelichten: mijn man en ik hadden gelukkig nix alleen heel erg de schrik.
    Door een klapband met de caravan op de snelweg in Frankrijk hebben we over de weg geslingerd (over de 3 rijbanen heen) daarna zijn we 180 graden gedraaid (dus met de neus van de auto in tegengestelde richting!:$) tot stilstand gekomen tegen de vangrail. Door het remmen met de auto (en de caravan) is dit gelukkig niet hard gegaan, zo'n 15 km/u. Hierna is er nog een busje met zo'n 15 km/u tegen de bestuurskant, het achterwiel, gereden.
    Mede doordat het busje tegen de auto is gereden is de auto total los (ook de trekhaak stond scheef). De caravan is nog maar net in nederland en is naar alle waarschijnlijkheid ook total los. Deze heeft, letterlijk! staan stuiteren achter de auto dus het chassis zal krom zijn. Ook zaten er, binnenin de caravan, kieren waar normaal geen kieren zaten en andersom.

de schrik zat er goed in, en nu af en toe nog.... maar goed we hebben al een andere auto!

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Klik maar even op mijn banner, we zijn gewoon koelbloedig hihi

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ook ik ben hier nu te vinden ipv september :( Ach mag eigenlijk ook niet klagen, zit nu pas in de 2de ronde..

Had vanaf woensdag bruinverlies en sinds gisteren 's middags en 's avonds rood, maar nu vanaf vanmorgen en tot nu weer zuiver bruin??? :( Even afwachten dus maar, maar ik hou het maar op beginnende ongesteldheid/ontpillen.. Of heeft iemand anders hier andere ideeën over?? Had eigenlijk dinsdag moeten testen, maar als de ongi niet doorzet, toch maar testen dinsdag?? :( Kweet het ff allemaal niet meer hoor... :(

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een schrik zeg!! :$ Heb je, behalve hier, er wel over kunnen praten?? Wel belangrijk hoor.
    Veel sterkte, gaat je niet in de koude kleren zitten zoiets..

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ja hoor kan er genoeg over praten en heb er genoeg over gepraat dus dat gaat wel goed....
    maar heb een beetje een hekel aan caravans gekregen.......

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Banner check.

19. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Voor zover ik weet (en zoveel weet ik niet) is helderrood geen zwangerschap.

Aan de andere kant begrijp ik dat er zeer soms ook vrouwen zijn die pas in de zoveelste maand ontdekken zwanger te zijn en gewoon bloedingen hebben gehad. Onzeker zeg. Testen kan in ieder geval geen kwaad. Sterkte!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou ik weet ook niet zoveel hoor! Dat blijkt wel weer :p

En tja ik zie dat zoveel vrouwen met hetzelfde worstelen ;) Het is puur afwachten en nog eens afwachten, maar dat is zoooooo moeilijk :p
    Mócht het niet doorzetten, ga ik gewoon testen dinsdag hoor

Deel Deze Pagina