ik keek het eigenlijk nooit maar wou in me vakantie wat dvds hebben helaas kwamen ze te laat binnen dus ben nu alle 6 seizoenen aan het kijken haha en dAarna bestel ik de rest weer Alleen me media player weigert hem nu af te spelen grrr
We moeten denk ik ook maar "vrouw zoekt ei" programma maken... daar hebben wij tenminste ook wat aan hier
Tis toch niet normaal hoeveel meiden er hier op zoek zijn naar hun ei? Vreemde templijsten (heb ik geen verstand van) vreemde ovutesten (heb ik nu helaas wel verstand van) Heul erg vreemd hoor! Misschien door de volle maan? Koude gure weer?
* maand aug is door echo eisprong gevolgd, paar dagen voor nod bloed geprikt hcg was negatief. * 3 sep met minder krampen 1 week lang gevloeid, temp lager * na vloeien nog opgezette buik, vet haar en veel pukkels. * nu volgende eisprong niet gevoeld temp ook niet erg verhoogd * ff geeft wel eisprong aan?? * vandaag verlies ik wat bloed met slijm. * bloeddruk bij huisarts was wel hoger en af en toe duizelig en erg moe * vraag me dus af wat en waar deze bloeding bij hoort.
mmm vreemd, maar denk wel een beetje hoopvol toch? ik vind het alleen vreemd dat je ff wel een kruis geeft terwijl je geen temp verhoging hebt...