Vermoeidheid bestrijden: wat te eten en wat te doen? - 1) Wat te eten tegen vermoeidheid? Kom ik weer met mijn linkjes... Weet niet of je er wat aan hebt. Gaat meer over voeding enzo wat je daarmee kan doen tegen vermoeidheid.
oef ben gebroken temp schoot vanochtend weer omhoog, stomme hormonen volgens manlief heb ik de hele nacht liggen draaien en mompelen in mijn slaap
hoi dames... Susan! Nee toch meis... is je temp zo hard naar beneden gegaan dan? en wat had je op het toilet? Ah kommm ik hoop zo hard dat het niet game over is. mamachan, ik zou zo'n testje niet vertrouwen eigenlijk, lijkt me eerder uitgelopen ofzo... Hiero; nikso.
dames, wat had ik nou gezegd, jullie zouden weblijven uit november... Nou vooruit dan maar, heb de roze koekjes al klaar liggen daar
Goedemorgen BEG, hoe is het vanmorgen? Is het bloeden al wat minder? Kon je mannetje er ook wat van maken wat je mompelde of was het echt onverstaanbaar.
ja lekker veel volk op een maandagochtend. Hoi Kris, BEG, Lizz, mamamuts, mamma chan, marsvanommen, nijntje, petatje, yootje en zijvandehoek!
bloeden was vanochtend bruin met een heel klein beetje rood nog ben blij als het ophoudt hij zegt dat het onverstaanbaar was hihi hij is altijd degene die in zijn slaap praat normaal gesproken
Goedemorgen dames! Hoe is het hier? Ik lees weer dat er misschien een aantal op rood mogen, grrr.... :x @Susan, ik hoop dat het niet doorzet. @Lizz; jij ook zie ik, nou lekker in je bed blijven vandaag, je hebt gelijk hoor! @Dingetje; dus jou zoontje slaapt nooit door? Ai, dat lijkt me idd moeilijk en dat gaat je op een zekere moment opbreken. En ik klaag al als m'n meisje een paar nachten aan het rommelen is... Ik ben erg benieuwd naar die babyfluisteraar. Goed dat je dat hebt gedaan zeg! Wie weet wat hij/zij je kan vertellen. Baat het niet, schaadt het niet toch? @rimar, misschien extra fruit eten? vitamine pillen oid slikken. Lastig hoor. Ik mocht lekker uitslapen van mannetje (heb avonddienst), heerlijk! Maar kom beneden en weg zijn ze, zo maar is ff bellen waar ze uithangen...
Dank je wel voor de link, grotendeels doe ik al qua fruit, groente, rundvlees, vis, kip, maar het is altijd wel handig. Ik vermoed zelf dat het met het weer te maken heeft, gebrek aan zonlicht oid.