9 DPO lijkt mij ook erg kort. 24 dagen is opzich mooi kort. Of net te kort? Adhv. progestoron kunnen ze dan ook zien hoe de innesteling kans krijgt? Of niet. Spannend dus allemaal weer.
Hoi Cyntje, we hebben al een gezonde zoon, dus ze hebben 1 onderzoek (vorm baarmoeder) overgeslagen. Voor de stolling 'mocht' ik 3 maanden niet zwanger zijn (geen HCG in bloed hebben)...hebben hier geen rekening mee gehouden hoor! Ook zo besproken met gyn. Helaas werd ik toch ong. half sept dus toen heb ik bloed laten prikken. Stolling-uitslag is aanstaande woensdag. Chromosomen duurt veel langer (nu nog wel 1 1/2 maand). Als ik de gyn woensdag spreek, ga ik vragen voor hormonen: moet je op verschillende momenten in je cyclus testen met bloedonderzoek, begreep ik. Is bij mij dus nog niet gebeurd. En jij gaat volgende week voor het eerst naar gyn? Spannend hoor. Op www.nvog.nl onder patienteninformatie bij habituele abortus kun je wat info vinden. Ook dat er maar in enkele gevallen een oorzaak wordt gevonden voor de herhaling van miskramen. Maar goed, je kunt dan iig wat uitsluiten. Sterkte en ik houd je berichten in de gaten hoor!
ja zeg dat. Bij september is tenminste nog iets te lezen. Maar een beetje te veel sinds gistermiddag.
jammer petatje.. ik had het gehoopt voor je. vanmiddag gaan we een huisje bezichtigen... spannend weer..
Ladies, zo.. aardig wat terug te lezen.. Hier nog steeds ongi.. hmmpf.. een week nu al.. tis nog steeds rood.. Ik wil gewoon aan de klus! hahaha.. xx
Hoihoi, Zo weer heerlijk weekend! Net even in de tuin gewerkt en nu lekker relaxen @ Cyntje78: bedankt! Ik ga straks eens even kijken bij het KV voor de ovutesten van predicter. Ik las net dat je van de week de eerste keer naar gyn. gaat. Waarschijnlijk zal zij/hij een bloedtest voorstellen. We hebben nu ook 2 miskramen gehad en we konden ook een bloedtest laten doen, maar we hebben er nog even vanaf gezien. In de hoop dat de 3e keer wel goed gaat... @ Einneh wat een heftig ongeluk. Hoe gaat het nu met je? fijne dag iedereen! liefs
@D1982 gaat wel goed vandaag.... begin alleen een beetje zenuwachtig te worden omdat ik woensdag weer naar de gyn moet...... maar goed dat zal ook wel los lopen...
Dag meiden! Nou ik heb me toegevoegd haha maar tot nu toe met weinig waarde Gisteren gewerkt, vandaag in Blijdorp geweest en daarna naar opa en oma. Morgen ook druk Maar daarom even..>ZWAAAAAAAAAAAAI
Hello ladies, Zijn we een beetje aan het genieten van t weertje???? Tis hier echt heerlijk echt zo'n cadeautje.....mmmmmmmmm.......
Heey meiden! Volgens mij is het nog steeds rustig hier? Ben bekaf... vanmorgen van 7 tot 11 gewerkt (zorg, dus dat is flink doorwerken) en daarna begonnen met poetsen hier beneden. Was ik nét lekker bezig komt mijn moeder me van mijn werk houden... nu is alles weer fris en fruitig, heb een dutje gedaan op de bank en ga ik me zo lekker douchen en optutten... Groetjes Cyntje78
Ik geniet zeker van het weertje! Weet je wat me nou zo heerlijk lijkt? Dat alle meiden op dit forum, NOD oktober, met zijn allen straks doorkletsen bij de juni 2010 mama's, of eventueel juli 2010 mama's. Dat willen we allemaal natuurlijk wel. Maar ik wilde het gewoon even hardop wensen. Kan nooit kwaad lijkt me.
Hoi charmedknorrie, Ik lees in je bannerinfo dat wij bijna eenzelfde verleden hebben, al staat het er bij mij niet allemaal onder. Wij hebben de MMM een jaar geleden gehad en bij ons kwam er niets uit. Spannend allemaal he? Hoe vindt jij alle onderzoeken?
Hoi Toke, Ik vind het best wel overweldigend allemaal vooral dat alles opeens zo snel gaat. Zo ben je het gewoon thuis met zijn tweetjes aan t proberen en nu staat er opeens een heel team voor je klaar. Het is wel fijn dat we zoals het er nu naar uitziet over 2 a 3 weken een behandelplan krijgen op basis van uitkomsten van alle onderzoeken. Dus we wachten af... Ergens hoop ik dat we niet eens alle onderzoeken afronden maar dat ik deze maand gewoon zwanger blijk te zijn. Op een of andere manier nu ik mijn eitjes gezien heb (het waren er 2) en al die bewegende zaadjes bij de SLT heb ik er weer veel meer vertrouwen in... Hoe is het bij jullie nu dan??
Helaas ben ik gisteren na een paar dagen overtijd ongesteld geworden. Ik had een positieve test gehad, dus het is niet blijven zitten. Ik ben er helemaal sip van. De uitkomst van de MMM was bij ons dat de vruchtbaarheid er niet vanaf sprong, maar wel binnen het gemiddelde was. Ons is IUI voorgesteld, maar dat willen wij niet. Wij zijn verder gegaan in het alternatieve circuit en als het goed is zijn we nu prima vruchtbaar. Dat het raak was van de week blijkt daar ook wel uit. Alleen heel jammer dat ik hem toch verloren heb.
Das idd balen zeg...dan ben je zo lang bezig is het eindelijk raak en net als je het weet en helemaal blij ervan bent gaat het mis...succes daarmee zeg. Maar alternatieve circuit??? Wat moet ik me daar bij voorstellen??