Daar is van alles in mogelijk, net wat je aanspreekt. Alternatief heeft ten onrechte een ongeloofwaardig bijsmaakje. Ik ben bij een homeopaat geweest, een mesoloog en een osteopaat. Ik zag erg op tegen het spuiten van hormonen en vond het slagingspercentage met iui niet veel hoger worden. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Oh ja, ik kan natuurlijk pas echt zeggen of het helpt als ik een gezonde baby ter wereld heb gebracht en zover ben ik helaas nog niet.
Vandaag alvast maar een ovu testje tegenaan gegooid en er staat al een lichte streep. Dus wss klopt mijn banner precies, gelukkig!
vandaag een ovutestje gedaan omdat ik vrij onregelmatig ben maar was nog negatief morgen nog eens proberen
Ik vind ze erg handig. Ik voel mijn ei ook maar vind het wel fijn om te weten wanneer hij eraan zit te komen.
Pies in een bakkie, stripje erin houden en na 10 min aflezen. Is de teststreep even donker of donkerder dan de controle streep dan springt je ei ongeveer 24 tot 48 uur later. Als ik zo'n streep heb dan springt mijn ei nog geen 8 uur later.
hey dames, verveel me beetje op men werk ik ga nog een ronde afwachten en mss pas vanaf ronde 4 ovu testjes gebruiken
Ik heb 1 maand mijn ei niet gevoeld en dat vond ik zo frustrerend dat ik ze nu blijf gebruiken. Ik heb trouwens die van matcare. Kun je vinden op deze pagina bovenaan in de rechter advertentiebalk.
Ik heb een vriendin die een hele rare cyclus heeft en die heeft haar eisprong in de eerste twee dagen van haar ongi. Daar was ze anders nooit achter gekomen. Maar gelukkig zitten maar weinig vrouwen zo in elkaar, maar je weet maar nooit.
Kijk als ik het goed heb is mijn cyclus nu 34 dagen....4 aug en 7 sept ongi geweest.... Als het goed is ben ik vanaf 24 sept een beetje vruchtbaar... En dan zou ik op de 27e mijn eisprong hebben. (ik dacht zelf dat ik dat vanaf zondag was ) Help
Ik ga nooit uit van die kalenders. Die hebben het bij mij altijd fout Als je een cyclus van 34 dagen hebt dan zou ik voor de eerste keer beginnen met testen op dag 15 dan zit je wss ruim voor je ei. En dan doorgaan tot je een positieve test hebt gehad. Ik test altijd nog een dag na mijn ei omdat ik zeker wil weten dat het lijntje lichter wordt. Dan weet ik zeker dat hij geweest is.