heb er niet veel verstand van, maar dat verschilt per vrouw volgens mij, bij de ene vrouw 1 dag voor de ongi bij de ander al eerder. ik temp deze ronde voor het eerst, dus weet nog niet wanneer die bij mij zakt
nog even een vraagje over de werking van dit forum. Ik zie bij jullie een profielafbeelding staan als jullie een berichtje plaatsen....maar bij mij niet. Hoe krijg ik dat toch voor elkaar? nog steeds geen rode duivels..... * lekker onder dekentje met laptop op de bank *
Bij gebruiksinstellingen en dan avatar. De pijn in mijn mijn buik voelt net als het hele prille begin van en wee.
FF tussendoor. Ik denk mijn ei te gaan vinden. De ovu-test wordt steeds vetter. EINDELIJK, terwijl ik het vanmorgen aan het opgeven was. Duimen jullie ook mee.
hee lady's ohoh , ik voel me echt #@$% voel echt ongi pijn in me buik .. maar is wel af en toe anders dan trekt t ook naar me bovenbenen/lies toe... :S ... grrr ik wil niet ongesteld worden !! sorry hoor voor mn ego berichtje xx
maareh....waarom ga je niet morgen al testen? Zie dat je al 6 dgn overtijd bent. die buikpijn hoeft toch nt per se aankomende ms te betekenen?
ja omdat ik vorige maand ook al cyclus van 8 weken had.. en wil niet teleurgesteld worden.. maar zei net al in n ander forum als ik morge ochtend nog nii ongi ben doe ik denk testen .. pfff t ging zo de goeie kant op
Spannend Lydia! Ik zou gek worden van nieuwsgierigheid Knap dat je zo rustig blijft Ik ga ook voor jou duimen dat die rode duivel weg blijft! :x
haha ja ikke nu ook wel , had er nu wel een goed gevoel over omdat ik me echt anders voel / maar nu ik die pijn in me buik voel zijn al mijn (bijna) vlinders weg ... 8) hopen dat t wegblijft !
meiden, ik duik m'n mandje in....ben blij met alle eieren die gevonden zijn. Lydia, ik hoop dat je test positief zal zijn. En hoop stiekem dat ik dan ook met jou en WGEV mee mag doen met twee roze streepjes. * gaap gaap truste *
Ik ga ook slaapie doen! Voor iedereen welterusten en voor alle meiden die morgen nog gaan testen: Veel geluk!!!