wgev en maelani, spannende dagen meiden ik duim voor jullie! verder weltrusten meiden en tot morgen. x
Hey meiden, ff snel, was weer een lange dag, hoop dat ik snel wat meer puf heb en tijd natuurlijk, dat ik ff bij kom kletsen. Dit is ook min of meer een bannercheck, maar da's n beetje slecht als ik alleen dat zou doen. Op mijn werk gaat het goed, tis een leuke sfeer. Mijn ei moet ook binnenkort komen maar ik weet niet zeker of ik er voor ga.. hier nog spannende dingen gebeurt? Hoop dat de lijst vanaf nu superroze wordt. Ik duim voor jullie! Slaap lekker! Xxx Sue Xxx Sue
goedemorgen ja hoor had weer een streepje alleen hij was lichter dan die van gisteren dus weet niet of dat erg is ben iig nog niet ongie yeahhh en dat had ik volgend mijn lortste cyclus wel moeten worden vandaag dus spannend
YOEHOE.......Weer een streepje.......oh wat zenuwslopend.... je bent gewoon zwanger...... GEFELICITEERD!!!!!!
goedemorgen wat een pet weer... melanina spannend vandaag zo maar bellen voor een bloedtest oif niet dan?
ja haha ga zeker bellen als ik het neit vergeet pfff hopelijk slaap ik aankomende nacht goed want afgelopen nacht was drama .
OEHOE spannend!!!!!!! Meid vergeet niet te bellen voor bloedonderzoek hoor, jeetje ben zo blij voor je! Want volgens mij ben je 'gewoon' lekker zwanger hoor
morge dames, melanina, alvast een voorzichtige felicitatie dan! super! meiden, mijn roze vloeien....ga er toch denk ik maar ervan uit dat het een doorbraakbloeding is. soms was het ook gewoon rood, nu nog steeds niet over namelijk....had ook te mooi geweest natuurlijk...het is alleen dan dat ik voor de eerste keer sinds jaren geen eisprong heb gehad. wie weet voor komende maand een goed voorteken, we zullen zien! algemeen bloedonderzoek was trouwens goed. dus nu me gal nog afwachten...
een heeeeele voorzichtige felicitatie voor jou dan!!! heb je fotootje van testjes? Begin nu wel te knijpen.. jij was toch ook zo ziek? Ik nu ook.. zou het dan toch met weerstand te maken hebben? ooooooooh spannennnnnnd!!
Goeiemorgen meiden! Hoe is het hier? Het was best rustig hier gisteravond las ik! Ik was naar de bios met schoonmoeder. We waren naar die film over de watersnoodramp... was wel indrukwekkend en heavy! Geslaagde avond dus Alleen mn schoonmoeder was voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaren weer naar een bioscoop, is het natuurlijk nét zo dat de verkeerde film wordt opgestart (inglourious bastards). We moesten een hele tijd wachten tot de goeie film begon.. haha lekker dan zeg! Hier: temp is roetsjj gestegen! (alleen wel een 1.15 uur eerder dan normaal getempt...)
Hier nog steeds goed de griep.. was gistermiddag/avond echt tot niets meer in staat.. mijn kop knapte zowat.. ieder uur spugen.. alleen nog maar maagsappen.. bleeeeegh.. diarree.. zit je op de wc met een emmer tussen je knieen.. tis een drama! Soms vergeet je hoe beroerd je je kan voelen, maar als je dit dan weer meemaakt sta je weer even met beide (spaghetti) benen op de grond. Nu gaat ie weer iets beter, hopelijk blijft het zo vandaag!