Naar huis naar huis zei duimelot (druk aan het duimen voor BB10 en alle andere naderende NOD-ers) Tot straks!
Hey dames er is weer goed gekletst vandaag zie ik hihihi teveel om terug te lezen. Dit weekend gaan me mannetje en ik lekker een weekendje naar Weert dus zal niet mee kunnen lezen maar wil iedereen heel veel succes wensen dit weekend. @Naliey Balen meis! Hoop dat t goed komt met lieve gizmo.
Hahaha Weert das 10 km van mij vandaan daar heb ik 5 jaar op school gezeten, grappig! Andere meiden heel erg bedankt voor het duimen! En Rimar ik hoor ook bij die oude oma's hoor!
Goeieavond! Ben net thuis van het werk en ga iets lekkers (hoop ik) in elkaar flansen met tagiatella, zalm en lenteuitjes.... mmmm! Doei!
Ohhh heerlijk frietjes!!! Mmmm frietje speciaal en een kaassoufflé voor mij... kom je het ff brengen?
haha hoe toevallig cyntje dat eet ik ook altijd (alleen dan wel zonder de vette mayo ! ) van de jopie !!
Nou Daar ben ik weer en nog steeds niet ongi .... durf eigenlijk geen nieuwe test te doen ... hoe lang kun je dan het beste wachten?
Jopie heeft heerlijke friet!! Jammer dat ze op 't Ven zitten... is nét iets te ver om te halen vindt ik.... wij wonen in de Bloemenwijk richting het kanaal.
haha als ik dan vanuit mijn voordeur roep hoor je me misschien wel ik woon ong. achter de benzinepomp daar (total ) maar hier bij de jumbo heb je wel n friettent maar dies zooo goor ! dus wij rijden altijd gewoon naar de jopie (haha indd wel andere kant van veghel )
ja ben ik ook wel benieuwd. maar heb je moed opgegeven .. want ik teste al een week na NOD .. denk dat je t best paar dagen kunt wachten , dan moet t hcg verdubbelen tog??
Hahaha... ja! Mijn zus woont zowat om de hoek van die tent op "de Boekt" Met de kermis gingen we daar frietjes halen... ben een uur! weggeweest! Die friettent "het Ridderke" bij het wijkgebouw van de Bloemenwijk is ook niets.... super langzaam en vaak niet zo lekker.
ja de boekt ja :S bah bah , vieze lui .. en toen kwamen er nieuwe mensen in en nu ist nog NET zo slecht ! alstijd koud/hard vies ! ik woon daar indd ook heel dicht bij .. haha ben miss wel bijna buren van je zus haha ach ja jopie is tog t best en t lekkerst dan maar eindje rijden , haal daar eik al sinds vriendin van me daar werkt en zei dat t goed was