hallo hoe is het hier?? heb niet terug gelezen, al nieuws van melanina?? vandaag zelf uitslag van de progestoron, die was 27 en dat is te laag voor na de eisprong, wat kan inhouden dat ei niet gesprongen is?? ik ben bang dat het weer niet gelukt is.
Ohohoh... weet niet wat ik moet denken... Heb afgelopen maandag een bloeding gehad (1 dag en bloedstolsels) Maaruh.... vanmorgen heb ik 2 keer positief getest.... weet niet wat ik moet denken... ik ben dus zwanger.......
Ricmar, natuurlijk even gegoogeld en las het volgende op een ander forum: Mijn progesteronwaarde is 1 x bepaald, dit was 8 dagen na de eisprong. de waarde was 25 en dit was volgens de gyn een "ovulatoire"cyclus, oftewel de waarde was goed genoeg.
ik heb idd ook even gegoogled en zie het iets minder somber in tevens is bloed geprikt al 5 dagen na ei, dus ook eerder dan moet maar wat zie ik nieuw op roze?? gefeliciteerd!!!!
Hallo dames! Nog zwangeren bij? Er zijn net iets te veel pagina's om bij te lezen... Hier: gister bruinverlies, vandaag ook, dus vrees dat het deze maand weer game over is zoals ik begin deze cyclus al voorspeld had. En heb sinds dinsdag soort blaasontsteking denk ik, maar het zet niet door? Zo raar! Heb hele dag gevoel dat ik moet plassen, (ga dan ook héél vaak), maar het doet niet echt pijn. Terwijl vorig jaar heb ik het 2x gehad, en toen verging ik van de pijn! Na 1 dag al meteen, en nu? Heb het al van dinsdagmiddag! Zo raar...
Hai, Ja ik denk het.... ik durf het niet te geloven... maar 2 verschillende testen op positief.... echt spannend... Waarschijnlijk heb ik afgelopen maandag een innestelingsbloeding gehad.... Ben echt de kluts kwijt....
HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG= x 5 HCG = x2
Krijg je verder in de cyclus nog een meeting of is het gewoon afwachten nu? Ben een beetje nieuwsgierig hoe het allemaal verloopt met IUI.
Thanks...hoop dat iedereen deze maand geluk heeft... voor ons is het nog echt onwerkelijk... willen het nog niet geloven... het liefst doe je tien testen...hahah vanmorgen 2 posi en vanmiddag kwam mijn zus met een test waarbij je ziet hoelang je zwanger bent en die ga nega aan.. dus schrok me kapot, maar dat was al aan het einde van de middag, dus is de hcg verminderd doordat de urine minder sterk is, dus morgenvroeg nog eentje doen denk ik hihih lfs