En ik snap het al helemaal niet, dus kan je helaas niet helpen... Succes meid Loran was er gister nog; heftig met HCG aan het strooien
Lastig voor jou mamatje77 Wat Loran betreft, die heeft het natuurlijk veeeel te druk met gelukkig en zwanger rond te hobbelen
ok dus dit is dan de testlijst van 18 oktober: Testmarathon 18 oktober * Appelsientje (?) * Chelle25 (8u) * Cyntje78 (wanneer ik wakker ben?) * Dingetje2 (zodra ik wakker ben) * Nancy79 (zodra ik wakker ben) * Petatje (?) * Yaraah (wanneer ik wakker ben) Nancy ik heb je gezet op "zodra ik wakker ben"
Als je wel maagproblemen hebt dan kun je beter paracetamol nemen hoor. En je kunt maar 1 ding tegelijk doen, dus gewoon rustig aan, en eerst de belangrijkste zaken doen, en mocht het dan neerkomen op even niet verven en/of sporten, so be it, je hebt maar 1 rug dame, daar moet je zuinig op zijn en niet gaan overbelasten. Ga dan een stuk goed rechtop lopen als je pijnstiller begint te werken.
aan het rechtop lopen probeer ik zowiezo al te denken. Gisteren met wandelen ging het trouwens best goed. Maar op een gegeven moment kreeg ik me toch een pijnscheut! Ben toen ook gelijk naar huis gegaan (na wat te eten te hebben gehaald) En bij het uitstappen van de lift kreeg ik er weer een. Echt pijnlijk.
Dan zou ik het vandaag ook gewoon bij wandelen houden meid en je verven en sporten over te slaan, je moet het niet gaan forceren.
deze morgen was het dus ook weer zo. ik kon niks van hem verdragen en toen had ie nog es z'n werkschoenen aangedaan in de keuken (dus allemaal aarde in de keuken) toen was ik boos. maar twee seconden daarna kon ik bijna huilen.
Dan heb ik dus de neiging om de hele dag achter de pc te blijven hangen. Ook weer niet goed voor mijn rug. Ik doe het gewoon rustig aan. Neem wat vaker pauzes.