@rimar, Kasteel Nieuwenhoven - Beleef de bruisende stilte! en dan bij activiteiten, klik je vrijwilligerswerk aan
Manlief zal wel opkijken, geen aardappels of patat, nee we gaan op zijn grieks vandaag, hihi, en dan bedoel niet het klussen, whaaaahahaha, oeps, ik ben melig aan het worden
mmmmm, ik vraag me af hoe 'op z'n Grieks' dan wel zou zijn... Misschien wel goed voor de variatie? hihi
Hallo dames, ik kom even wat roze envelopjes met hcg onder de stoel leggen Heel veel succes deze maand! er zijn envelopjes genoeg!
o, ja heb gister mijn vriend de test laten zien, het eerste wat hij zei was wat ben je toch ongeduldig maar hij zag het streepje wel, nou toen werd meneer zelf ook ongeduldig. nou zegt hij dan doe je morgen toch weer een test. ik wou het eerst niet doen, gewoon zondag afwachten dan weer testen, maar uiteindelijk heeft hij me vanmorgen toch overgehaald nog een test te doen, en wat denk je, weer een streepje, weer heel licht, wel iets duidelijker, ohhhhhhhhhh ik zeg tegen hem, kijk daarom kunnen we beter wachten, ik word hier zo #(%&@_!# van, doe me gewoon een mooie duidelijke streep, of geen 1!!!! sorry voor ego berichtjes maar moest er even uit
Ziet er fantastisch uit hoor! Het lijkt mij ook wel een bezoek waard Thanks Elegance! Ik neem een roze envelop van je aan!
Ja ik weet het, maar als ik daar ben wil ik ook wat van de omgeving zien/proeven/ervaren, dat gaat niet samen met klussen, dus ik zou dan voor de bed & breakfast oid gaan.
Misschien dat er wel op het kasteel bij yootje een workshop op zijn grieks wordt gegeven whaa ik begin echt erg melig te worden en te doen
Een streep is een streep... (ai hoop dat ik gelijk heb 8)) Voorzichtig feli hoor meis!! spannenddddd!!
Oehhhh thnx *grijpt snel haar envelopje onder de stoel vandaan en stopt het veilig bij alle andere hcg'tjes in de rugzak*
Hallo, dank je wel voor je envelopje HCG, ik bewaar hem tot volgende week. Leuke Herbie avatar heb jij
hahaha, dat kan ik me voorstellen. toen ik daar voor het eerst kwam, ging mijn vriend ook klussen, ik heb toen dat hele weekend alleen maar mijn ogen uitgekeken, geen kwast of hamer heb ik aangeraakt!
ja ik weet het en hoor het idd veel vaker en hoop het ook echt, maar ja heb wel eerder vals positief getest, dus weet niet goed wat ik er van moet denken.
hahaha! Nou die zou ik dan afslaan hoor! Zou toch liever met een boek erover ofzo aan de slag gaan, beetje privacy samen toch wel
Ik hou van oude gebouwen en de verhalen erachter, ben dan ook net zo'n soort Japanner met mijn fototoestel, klik klik flits flits klik klik, hihi.