Goeiemiddag meiden! Hoe is het hier? Hebben jullie het ook zo koud? Brrrr....ik zit hier met een das om mn nek! En moet zo boodschappen doen... zo geen zin in! Groetjes Cyntje78
Nou ja, je kunt haar nu in ieder geval vertellen dat het een weloverwogen beslissing is van jullie beiden. Het is tenslotte ook jullie leven nietwaar?
Nee het valt hier wel mee, heb hier wel voor de zekerheid een lekker warm vest hangen, je weet tenslotte maar nooit nietwaar?
mijn ouders zijn echt van het 'zekere', zeg maar! niet teveel risico's nemen e.d. ik ga nu een vaste baan opzeggen in de tijd van recessie. het zal voor hun erg wennen zijn, uiteindelijk zullen ze er ook achter gaan staan, maar ik weet zeker in het begin niet! nu scheelt het wel dat we betaals werk krijgen, dat weten we pas vanaf deze week. en dat we een eigen plek krijgen, daarvan hoop ik ook dat het een positieve wending gaat geven aan hun reactie.
hahaha, ander onderwerp? nee gaat nu ff niet goed. Ben blij dat ik nu ff kan zitten met een dik kussen in mijn rug (heb maar een hoofdkussen gepakt)
dat is ook wel! mijn moeder denkt echt dat dit een keuze van Tijs is en dat ik daar maar in meega. nou Tijs was degene die twijfelt ik wil zelf meteen gaan. maar we laten ons ook niet tegenhouden door hun reacties, wij gaan deze stap nemen! niet proberen maar gewoon doen!
Ze maken zich natuurlijk zorgen, ga jij ook doen hoor mocht je ooit moeder mogen worden. En het blijft lastig om je spruit los te laten, tenminste voor de meeste ouders. Maar dat ze zich zorgen om je maken is wel weer een teken dat ze van je houden. En iedere verandering die jij zult gaan doen zal wennen zijn. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt en dat ze voordat je er erg in hebt stukken positiever er tegenover zullen staan. En verder hebben jullie qua zekerheid je schoonmoeder nog als huurbaas, dus dat scheelt zeker.
Komend weekend niet veel leuks op de planning, maarre, ik krijg dus net een berichtje binnen. Lees: "Als het een beetje mee zit met alles, heb ik dinsdag lekker een dagje vrij dus kan ik maandag avond bij je zijn." WHAAAAAAAAAAAAAAA
Hier zit er niemand in de kantine, dus ik peuzel mijn broodjes gewoon achter de pc op, kan ik mooi eventjes doorkletsen hiero