Jamaar, ik had nog naar de kapper gewild voor ik mijn eerste date met hem zou hebben... Dat ga ik dus echt niet meer redden.
Dat is toch hartstikke leuk, wie weet hebben jullie gewoon een hele leuke avond. Kom op meid, dit soort spanningen horen er nu eenmaal bij. Maar hee, ik vind het wel heeeeeel erg leuk voor je hoor.
Hij schreef me ook dat hij vanavond wel tijd had om op msn te komen (bonk bonk bonk, daar gaat mijn hart weer!)
Ik ga altijd naar de kappersschool Vandaag ga ik dat niet meer redden, op zaterdag zijn ze dicht. Mss dat ik anders maandag kan gaan. Oh nee, dan moet ik naar de psych volgens mij
mmmmm, ik heb herlijk gebakken eitjes uit eigen tuin, mmjammie! Zethu, waarom bel je de kapper niet even, of ze nog een plekje hebben?
ff gauw checken of een combinatie kan, eerst kapper en dan psych of net andersom. En hoe bedoel je vandaag niet meer, de middag is nog lang.............. Waar een wil is is een weg Zethu, kom op meid, aktie.......... Hihi ik begin al helemaal mee en in te leven, hihi
Zo zie je maar weer meid, sommige zaken zijn anders dan ze eruit zien. Hee ook goeie tip voor je kapsel, hihi
Ik had woensdagmiddag een foto naar hem gestuurd. En woensdagavond kwam hij maar niet op msn. Hij had wel mijn berichtje op netlog gelezen zag ik. En gisteren kreeg ik ook maar geen reactie. Ja, pas om een uur of 3 dat hij het heel druk had op zijn werk en hij 's avonds ook niet online kon komen.
Eitjes uit eigen tuin???? Heb je een eierboom of zo Eitjes van eigen kip bedoel je zeker, hihi. Het is nu zeker, ik ben melig en vervelend, helaas voor jullie, gna gna