Dat is zeker wel zo lekker, bij mij thuis hadden ze vroeger ook kipjes, in hok met buitenren. Is wel zo lekker hoor eitjes van eigen kip
whoehoe, zethu! spannend zeg! houd je ons wel op de hoogte, wij willen een uitgebreid verslag na afloop! haha
Oh, dan heeft hij je al met deze coupe gezien, dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken. Hee Zethu, hij komt voor jou hoor, voor jou en niet voor je kapsel.
hihi, ja hoor. Zal dinsdag dan alleen wel wat later zijn. Moet die ochtend naar de diëtist... Mogelijk blijft hij hier (in de logeerkamer) slapen dan. Moet ik dit weekend ook nog het luchtbed controleren zeg...
Hee Zethu het is raar maar waar, we leven heel erg met je mee hoor. Ik krijg zelf al weer het gevoel van heel wat jaartjes geleden, die zenuwen van vind hij me nu echt leuk of verbeeld ik met dat nu herken ik maar al te goed. Maar vind het wel heel erg leuk voor jou. Het is je in ieder geval van harte gegund een leuke lekkere vent, 1tje die je neemt zoals je bent, een leuke meid.
douchze. Ik weet alleen niet hoe lang ik hier nog zit. Ga ff mijn bammekes smeren. Zullen wel ontdooit zijn.
Zeker weten, het is gewoon helemaal hartstikke leuk allemaal, hihi, en wij lezen/leven lekker met je mee.
Voor die digitale testen heb je een heel hoog HCG waarde nodig voordat ze werken maak je niet druk... die van de kv 2 voor 5 euro zijn het gevoeligst ... probeer die maar eens By the way nog steeds geen rood schip gezien hier .....