joehoe, Hier ook niks roods te zien voor mij mag het wel komen eigenlijk.. Ik mag als ik nie ongi ben woensdag na me huisarts, ik kan hier dus helemaal nie tegen he weet wel dat we nog maar kort bezig zijn, maar toch zit me het niet lkker, miss is er wel wat anders aan het handje
Ach tja, Zijvandehoek is ook een beetje klusjes in huis aan het afmaken. Van de week gordijnen voor mijn zoon gemaakt (alleen nog ff lood onderin, lengte opmeten en zomen. Net voor de laatste maal de vensterbank buiten geschilderd. Morgen de roede aan het plafond bevestigen (eerst boren afcourse). Daarnet ook ff de trapleuning geschuurd en die ga ik zo voor de tweede keer in de lak zetten. Het weekend de nieuwe leuningarmpjes erop bevestigen. Kunnen die er binnenkort aan de muur bevestigd worden. Wil ook beginnen aan het ontvellen van de één van de traptredes. Dus ook Zij heeft het druk. De kleinevandehoek dringt vanaf vandaag uit een rietjesbeker i.p.v. uit de fles, dus dat is mooi voor zijn tandjes en mondspieren. Vandaag is ook zijn 6e tandje echt doorgekomen. We zien 'm al een tijdje zitten, maar nu is ie echt door dus. Wij gaan dus ook ons gangetje hierzo. Mijn ovu-test vandaag voor het laatst gedaan, want die zwakt nu af, dus is het overbodig nog verder te gaan. (Tja, nu zit de test-junk zonder ). Nu is het wachten weer aangekomen en hopen dat het vruchtje bevrucht wordt en groeit en BLIJFT groeien (tot op een zekere hoogte dan ).
Zijvandehoek is een bezige bij zo te lezen. Leuk dat je zoontje nu door een rietje kan drinken, het gaat de goede kant op zo. En iedereen is zo druk aan het verven en klussen, ik heb thuis ook nog iets maar daar moet manlief me toch echt eventjes bij gaan helpen, ik wil de tafel in de woonkamer ivm gevalletje waterschade door verkeerd bloemen watergeven de tafel geschuurd en opnieuw gelakt hebben. Heb alles al bijna een jaar in huis:x
Tja, het vertrouwen heeft een flinke knak gekregen een paar maanden geleden, dus ben erg voorzichtig.
Dames, Ik denk dat de rooide rakkers erbij mij aan komen(goddank) weet je eindelijk waar je aan toe bent.. Kan ik mee in de bus naar november?
Dat heb je hem wel verteld zeker, dan weet hij het en kan er evt. rekening mee houden dat je misschien op bepaalde zaken wat terughoudener zult reageren
dan betekend het nu dat hij wel begrip heeft voor jou, anders was hij niet gekomen. hoe oud is hij en wat doet hij?
Nou ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat hoor, wens je alvast heel veel plezier toe maandag, dan zullen de zenuwen vast wel door je lijf heen gieren, ff lekker naar de kapper, lekker relaxen en een leuke avond hebben.
nou nou hij heeft er zin in. maar kijk wel wat jou gevoel zegt, je moet er wel klaar voor zijn! haha, en het moet je niet te snel gaan. waar komt hij vandaan?
Heey meiden, Het is bijna 2 uur... zo een belletje naar de gyn of dat de rest van de bloeduitslagen er zijn... ik durf niet zo goed. Voel me behoorlijk zenuwachtig!