Klinkt leuk hoor Zethu en qua leeftijd is het wel de categorie, die over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) voor een serieuzere relatie willen gaan.
Zo hee, hij weet wel wat hij wil: een date met jou/jou in levende lijve ontmoeten. Nou we blijven in ieder geval graag op de hoogte hoor. P.S. Heb je het luchtbed al gecontroleerd???
nee, dat heb ik nog niet, en dat gaat nu ook niet omdat de slaapkamerdeur nog te drogen ligt. Moet daar strax nog een tweede laag overheen doen. Mss dat ik hem alvast in de woonkamer kan oppompen om te controleren of die hard blijft.
Ik heb hem ff in de woonkamer opgeblazen. Ff kijken of die hard blijft. Ik ga nu echt Doeiiiiiii!!!!!!
He! Wat vervelend he. Je hebt nu wel zekerheid. Maak je je zo druk om je temperatuur, maar eigenlijk weet onbewust dat je, doordát je er zo mee bezig bent, dat het die rode rakkers wel eens kunnen zijn. En daar zijn ze. Op naar de nieuwe rond, maar dan wordt dit 'm wel he
GDVR, dat is balen. En dan kan het ook nog langer gaan duren. Ik hoop voor je dat hij direct na dat gesprek jou opbelt. Nogmaals sterkte Cyntje
Hoi dames, ik heb wel stiekem meegelezen (tijdens het werk) Ik mag zometeen ook weer wat testjes inslaan. Ik had er woensdag nog 4 en nu......................helemaal geen meer. Gelukkig kosten die dingen geen fortuin. (2 gratis bij de matcare en 2 van KV) Als ik vandaag of morgen nog geen rood spot dan ga ik zondag weer en keertje testen. Maar ik ben nog nooit overtijd geweest. Ik vind het stiekem wel heel spannend nu.
Hier spuit elf! ZETHU!!! WHAAAA!! Wat een spanning allemaal! Zoooo gaaf! Geniet van deze tijd en je date!! We horen het wel!!
Het wordt inderdaad nu heel spannend allemaal, ik zou het zo leuk voor je vinden als het raak mocht zijn. Het is vandaag een en al spanning en sensatie, hihi