Ohh das minder leuk inderdaad... Misschien was er iets aan de hand gisteravond? Ik zou in ieder geval niet gelijk de boot afhouden tot je weet wat zn excuus was...
Het is niet de eerste keer dat hij zonder iets te laten weten afwezig blijft. Ik weet dat hij nogal eens via zijn mobiel op internet gaat. Dan had hij dat ook kunnen doen als hij echt geïnterresseerd was. Maar aan de andere kant wil ik eigenlijk ook wel afwachten hoor. Ik heb gisteravond nog wel heel gezellig met die andere jongen gekletst (die uit de buurt van Utrecht).
Ja alle wegen staan nog open meid! Rustig aan en je niet overhaast ergens instorten..maar vooral..geniet lekker van de aandacht! En als die er elke keer minder is (door die andere jongen) dan is ie je niet waard!
Tja, het liefste zou ik toch voor die jongen uit de buurt van Utrecht willen gaan. Maar ja, hij is nog zo enorm veel bezig met zijn ex. Ik vind dat jammer. Maar we hebben er gister ook heel goed over kunnen praten. We hebben tot 2 uur of zo aan de foon gehangen, terwijl hij er om 7 uur al weer uit moest vanmorgen omdat hij even moet bijspringen op het werk vandaag. Iedere keer als ik hem weer eens online zie komen maakt mijn hart een sprongetje: jippie hij is weer online. En dat heb ik met die nieuwe jongen niet zo erg.
Dus....je gevoel volgen! En die jongen uit Utrecht is er vast klaar voor als ie zn hart goed heeft kunnen luchten en het een plekje heeft kunnen geven. En dat jij daarin al belangrijk voor hem kan zijn, schept al een goede band en dat vormt ook een goede basis mócht het iets worden tussen jullie!
Hij vind het ook leuk dat als hij wordt aangesproken op msn, dat ik dat vrijwel altijd ben. En ook dat ik zo open ben en zo. Dat heeft hij ook. Mss dat we toch op korte termijn gaan afspreken. Zou ik iig heel leuk vinden. Gewoon als vrienden, en dan kijken wat er van komt.
Lieve meiden, bedankt voor alle duimen die voor mij gedraaid hebben en de dansjes die gedanst zijn. Het heeft helaas niet mogen baten. De duvels hebben me gevonden en ik zit er eerlijk gezegd helemaal doorheen. Ik kan alleen maar brullen. Het heeft me nog nooit zo hard geraakt, maar dat komt wss omdat ik altijd het gevoel heb gehad dat ik op mijn 34ste aan zou tellen en op mijn 35 ste moeder zou worden. Dat gaat me nu niet meer lukken. Alle voortekenen zagen er zo goed uit........helaas. Ik ga me iets minder met dit forum bezighouden de komende tijd sorry. Ik denk dat het nu belangrijk is dat ik me met andere zaken bezig ga houden. (zegt ze nu) Ik weet niet hoelang ik dat vol ga houden. Goed nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes en hopelijk tot gauw! X BB
Goedemorgen dames! Kom ff binnenvallen hoor. Ben al een tijdje niet meer geweest, want kan jullie geklets allemaal niet bijhouden . Dus af en toe roep ik er wat tussendoor zoals nu... Ik wilde jullie even mededelen dat ik niet meer kon wachten en vanmorgen een test heb gedaan. En er was dus een 2e streep te zien!! wel nog licht maar hij stond er!! Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar ik kreeg hem niet scherp genoeg helaas. Maandag ga ik weer testen, want dan zit ik na m'n nod en kan dan hopelijk op roze!! Nu maar hopen dat die streep blijft staan! Groetjes!
hoi meiden, Ik ben er ook even niet geweest. Wil me eigenlijk er niet teveel mee bezig houden, maar dat blijft moeilijk. Vandaag een test gedaan een dag voor mijn NOD, maar helaas negatief. Ik heb nu nog een klein beetje hoop, maar niet veel. verder baal ik gewoon van zo'n lange cyclus. Ik heb dan in 4 maanden maar 3 keer kans. @BB10 succes en geef nog niet op. xx Kitty
oohh, BB wat vind ik dat jammer! Verdorie, je lijf houdt ook geen enkele rekening met je wensen en dromen. Dat is elke keer weer zo ontzettend zuur! Je krijgt van mij een enorme digi knuffel! Veel sterkte hoor!
En mammaM, Gefeliciteerd hoor met je positest Daar heb ik er nog nooit een van gehad, dat lijkt me zo onwerkelijk. Geweldig hoor, geniet ervan!! Ik duim natuurlijk mee dat de tweede streep blijft staan!
goedemiddag meiden, BB10, balen meid, sterkte en een dikke knuffel mamamuts, heel voorzichtig al gefeliciteerd hier, temp toch weer gestegen.