als ik mee mag kom ik ook nog gezellig in november mee kletsen hoor zo net een andere merk test gedaan en ja hoor het streepje staat er echt whoehoe ga het nu pas stiekem geloven nu moet kleine frummel zich nog vast houden en heel groot groeien.
dank je zethu zo met dit testje ben ik wat zekerder het is echt een streep (zie foto album) dus bij deze strooi ik wat HCG HCG HCG de lucht in
meiden even kort ben de komende dag niet veel online , heb net te horen gekregen dat mijn oom vanmiddag is overleden (plotseling) en op 61 jarige leeftijd. het was een schat van een man. sorry..... dat ik even niet er voor jullie ben
hee ricmar ... pff das n klap indd en nog zo jong ! heel veel sterkte gewenst *KNUF* !! en logisch dat je ff niet hier bent dan .. xx
ricmar jeetje meid heel veel sterkte en natuurlijk snappen we het dat je er niet veel zal zijn neem de tijd om het allemaal te verwerken en heel veel sterkte voor jou en je familie toegewenst
hee melanina !! ik had je eik al gefelicteerd maar bij deze nog een keer want deze test is SUPER GEFELICTEERDD !! en ik catch !!! i want HCG i want HCG !! x
ja KV testen zijn veeeeeel beter maakt me gelijk een stuk zekerder Dus meiden neem die KV testen als je al gaat testen
Lieve Ricmar gecondoleerd met jullie verlies.... Zo jong nog... Zet je toch weer even met beide benen op de grond... Sterkte voor de komende tijd en natuurlijk begrijpen wij dat je even ergens anders moet zijn!
@melanina, hehe eindelijk een vette streep zo te zien! Nou nogmaals gefeliciteerd! Hopelijk kan je nu echt gaan genieten. @ mamamuts gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van. Die streep staat er morgen ook wel. @BB10, gadsie, echt balen hoor. Ik snap wel dat je een beetje afstand neemt van zp. Het is zeer verslavend en je wordt ook nog eens telkens geconfronteerd.. nou veel sterkte. @allen, ik heb alleen ff wat pagina's doorgescrold, heb ik nog roze gemist? Heb ff niet veel tijd. Vanavond strijken etc morgen even op visite, koffers inpakken en dan lekker een midweekje naar cp! Heeeeerlijk. Ook fijn dat mijn NOD dan daar plaats vind. Ik heb gister al testen bij kv gekocht. Duim duim, ene keer enk ik het zou wel eens zo kunnen zijn, maar vandaag denk ik weer van niet. Dus het zal wel niet zo zijn denk ik. We zien wel spannend!! Fijne avond allemaal, ga ff wat doen en dan ff filmpie kijken met manlief. Liefs
ghe ghe , ja weet ik wel ! ik had eerst elke keer van die dure .. maar wat een onzin eigenlijk !! om die te kopen .. als je voor 2,50 ook n test hebt ( 2 voor 5 )
ik heb zelfs nog goedkopere besteld die van sensitest zijn niet heel gevoelig. Daar heb ik er eerst 6 van gebruikt en toen die van KV weer gekocht en voor morgen een clearbleu met hoelang ik ben . en toch blijft het raar hoor steeds als ik me banner zie dan denk ik dat is iemand anders haha
Hallo Meiden, ik ben nieuw hier op het forum en meld me vooralsnog aan bij de NOD oktober. Mijn NOD was afgelopen maandag en heb al 2x een hele lichte positieve kruidvat test gehad. Nu heb ik sinds vandaag bruinverlies ( kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik ongie ben want dan stroomt het met bakken naar beneden en dat is nu absoluut niet het geval ) Omdat ik nog zo'n testje overhad heb ik deze toch nog even gedaan vanmiddag omdat deze gisteren nog licht positief was. Vandaag was de test zelfs iets donkerder. Ik ben dus helemaal in verwarring.....