Maargoed, ik ga het gewoon even wegstoppen, morgen weer een nieuwe werkweek, ga me daar maar op richten. Wij zijn 27 en 28, was ik nog vergeten, we waren 14 en 15 hahaha, erg jong. Meisje, gefeliciteerd met je NICHTJE!!!!!!! Leuk zeg, ik ben over een paar weken ook tante van een meisje ! Oh echt ik kan niet wachten! Lydia ik duim voor je voor 17 oktober. Misschien heb je een laat eitje gehad? xxx
Komt goed! Het moet wel! Maar: je kunt met je hoofd een hoop geintjes uithalen met je lijf! Zoals het uitstellen van je ongi. Heb het ook een paar keer aan de hand gehad. Wie weet speelt mijn hoofd ook wel een spelletje met mij .
@ wgev: gefeliciteerd meid! @ datum: was het jullie ook al opgevallen dat het zo'n leuke datum is vandaag? 11-10-09 @ sue: gefeliciteerd met jullie jubileum! @ Jizzy: ik duim voor je dat het gewoon maar 1 eitje is dat dit veroorzaakt! @ ricmar: zou best kunnen dat je dat hebt doordat je veel aan je kop hebt nu.
hou me bezig he. maar moet rustig aan doen vw mijn rug. begint sinds vandaag daar eindelijk weer beter mee te gaan... (heb woensdag een dom ongelukje in huis gehad, hahaha)
suekes ik weet nog niet wanneer ik ga testen, wacht vandaag af en zie wat temp morgen doet, kijk dan wel of ik ochtend urine opvang of dat ik toch weer een dag afwacht
Heb waarschijnlijk een spier in mijn rug verrekt toen bij afstappen van het bureau de kast waar ik mijn hand op had liggen naar beneden kwam gedondert....
doeiii zethu ik ben ook soms op FB bezig maar ook veel in zwanger zijn topics gaat nu een neiuwe wereld voor me open
hoi iedereen, gewoon raar om bij het nod f orum een kijkje tenemen. en ik mis het ook wel een klein beetje. gewoon de spanning zal het deze maand raak zijn de testspanning en het byz gevoel van een posi test. tijd gaat echt snel