Hoi meiden hier berichtje v anuit ons vakantie bungalowtje met me iphone. Heb hier Al twee nachten heftige dromen over de uitslagen dinsdag pffffff blij als we dat gehad hebben heb nu echt te veel stress. Zag dat er roze was gefeliciteerd liefs charmed
Dames, wat veel geschreven! Ik kan het eigenlijk niet meer bijhouden. Ik zag wat roze voorbij komen. GEFELICITEERD!!!! De meiden met rood wens ik veel succes met de volgende ronde. Nu bij ons de druk eraf is (6 maanden wachten op ICSI) wil mijn man ineens klussen zonder te weten dat het rond mijn ei is. Helemaal niet erg!!!!
Hey dames Ik was er ook weer even...hihihihi...hoe kant het ook anders...weer internet dus hier weer lekker rond struinen Iedere keer als ik me omdraai in bed of ik sta wat te snel op, dan krijg ik flinke steken in mijn baarmoeder, echt heel vaag, ook nog niet eerder gehad volgens mij Zou ook niet weten waar het door komt, nog even paar dagen wachten en dan weten we het Heb nog geen testen liggen dus ik kom ook niet in de verleiding om het eerder te gaan doen Nou ik zal ff proberen wat terug te lezen @Melanina Van harte gefeliciteerd! @Suekes Je dat zal je net zien, dat je nou zwanger bent
Goeiemiddag meiden! Nog roze sinds vandaag?? We hebben vanmiddag visite gehad van de ouders van Cyntjeman. Nu ff eten! Tot zo!
Khoop dat jullie nog wel van de vakantie genieten ondanks de spanning!? We duimen hier gewoon voor je door. Groets, Zijvandehoek
hier net weer wat roze gespot, weer aan het eind van de dag, zien wat er verder gebeurd vooral omdat temp vanmorgen nog weer omhoog was gegaan... charmed hopelijk krijgen jullie positieve uitslagen en kunnen jullie snel van een zwangerschap genieten
Nog keer vraagje over etos zwanger worden.. hebben hier meiden daardoor een korte(re) cyclus gekregen? Heb namelijk gevoel dat duivels eraan komen, maar tis nog niet mijn NOD... en volgende week testmarathon... spannend!!!!!!!
@Ricmar... wat vreemd! @Zijvandehoek... Nee ik heb helemaal geen ovutesten meer gedaan. Ik zie wel! Cyntjeman vraagt nu soms hoe ik me voel hahahaha! " doen je borsten al zeer?" Ik weet het echt niet.... ik ga er van uit dat het niet raak is. Ondanks dat ik dus al ruim een week last heb (nou ja... ik voel het steeds) van mijn schaambot/streek richting liezen (spierpijngevoel)Borsten doen allebei helemaal pijn als ik ze aanraak. En ook al heb ik het niet koud, ik krijg zo vaak koude rillingen! Regelmatig snachts een x wakker... heel kort lontje. Morgen werken van 7 tot 12 dus geen tijd om te testen smorgens Ik hoop wel dat het raak is anders moeten we tijdens ons familieweekendje En het is al zo gehorig naar het schijnt!
Een fijn vooruitzicht zo met een familieweekendje. Ik duim voor je dat je straks zwanger blijkt te zijn. Dat je daarom nu al deze symptomen hebt.
heerlijk gewerkt vandaag! nu heb ik een weekje vrij! alleen morgen even mijn teamleidster bellen om te vertellen dat ik er dus mee stop, verschillende collega's heb ik het al verteld....
Hoi hoi, Hoe is het hier? Heb het zwaar met het wachten van de laatste dagen. Soms denk ik zelfs dat ik beter af ben als ik gewoon niet meer probeer zwanger te raken. Heb het gevoel dat ik nu steeds twee weken (wachtweken) van mijn leven kwijt ben. Ja weet dat het dramatisch klinkt. pff
a goss... het is ook niet altijd makkelijk he?... bij mij gaan de weken ook wel langzaam sinds ik weer gestopt ben met de pil... maar aan de andere kant... als je dan eenmaal een kleintje hebt dan vliegt de tijd weer hoor!! die vanmij is 'ineens' al weer twee en kan al tot 10 tellen etc... het gaat zooo hard!! gelukkig geeft dit forum ook wel afleiding he? liefs
GP84 ken dat gevoel helemaal en daarom had ik het ook deze maand los gelaten ook omdat er uitslagen aankwamen en een onderzoek en zie !!! En ik was er niet eens op aan het wachten dit keer deed wel me maandelijkse test. Nou moet zeggen ik was dus dubbel verast