hoi dames, hier ben ik ook weer even, ben nog steeds niet ongesteld geworden en me test ( CB +/- test) was weer negatief!!! ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. op sommige momenten van de dag heb ik ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar na een paar uur is het gevoel weer weg?!?! ik heb mezelf maar voorgenomen om tot woendsdag te wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben dan maar weer een testje wagen? (als ik dat voolhoud )??? ik heb eigenlijk elke maand wel een regelmatige cyclus en ben na me bevalling nooit weer aan een pil geweest dus ontpillen kan het ook niet zijn. @ DAMES die nu ROZE zijn!!!! GEFELICITEERD en deze maand begint eindelijk mooi roze te worden zeg!!! super. fijne avond verder, ga snel me hondjes uitlaten, regent steeds erg hard hier., Groetjes WillyD
eyey dames... vandaag zijn mijn ventje en ik precies 5 jaar samen we hebben verder niks byzonders gedaan.. we moesten vandaag wel naar een verjaardag want ons nichtje werd vandaag 5 haha dus toen ik wat met me ventje kreeg werd ik gelijk tante hoe is t verder met jullie??
Gefeliciteerd Naliey met jullie jubileum! En Suekes vandaag ook een mijlpaal behaald las ik: 13 jaar samen mt Sue-man! Wow! Voor ons nog 2 weekjes, dan zijn we ook 5 jaar samen Ik ga te bed....*gaaaap* Slaap lekker!
Goedemorgen wij waren 22 sept 8 jaar samen . waarschijnlijk is baby frummel in het weekend daarvoor gemaakt Word nu wel weer onzekerder nu me misselijkheid weg is hoor, maar me boobs doen zeer en heb rare steken krampen in me buik dus we gaan er vanuit dat het goed zit . Alle jubilea stelletjes gefeliciteerd alvast of als nog .
Ja, dezelfde houten r**t.. woensdag is mijn NOD.. hoop dat ik tot zondag kan wachten om te testen... Mijn gevoel zegt niet zwanger, maar mijn lichaam maakt me zo aan t twijfelen...
Ik dacht.. ik roep de pink ladies er ff bij voor wat meer roze.. dus wie nog op roze wil.. hier melden.. Bekijk bijlage 21107
Goedemorgen dames, Naliey: Nog gefeliciteerd met jullie jubileum van gisteren, een hele mijlpaal Ik ga richting werk. Ben benieuwd hoe het nieuwe kantoor is met alle bureaus e.d. erin. Toch best gek om op donderdag alles in te pakken en op maandag in een heel nieuw gebouw te zitten. Fijne dag allemaal en tot vanavond!
goedemorgen, de eerste dag van mijn weekje vakantie! ik ga allereerst een planning maken, op welke dag ik wat ga doen. anders krijg ik nooit een overzicht. en omdat ik dan kan afvinken, weet ik precies wat ik gedaan heb en nog moet! het zal in ieder geval erg druk worden deze week! maar heb er reuze zin in! ik wil ook nog bij mijn zwangere dinnetje op visite, die ga ik straks eerst maar eens bellen.
Goeiemorgen!! Hier net een op het werk en ik heb zooooo géén zin :x Vanmorgen was ik zwaaaar chago (en dat is niks voor mij!) en het ventje moest het ontgelden, heb nu alweer spijt Vanavond maar weer goedmaken dan Hoest verder hier? Was er nou morgen weer een testmarathon??
Haha ook een controlfreakje net als ik Maak namelijk ook altijd overal lijstjes voor etc, maar voor jou is het nu wel logisch. Spannend hoor, nu gaan de voorbereidingen beginnen meid!
Morgen girls! Om kwart over 1 moet ik naar de gyn..... maar denk wel dat de menstruatie doorzet, tis nog steeds niet veel maar het is wel helder rood En ik heb vannacht van half 4 tot half 6 klaar wakker gelegen, geen idee waarom
Ai, ja wat zou dat nou kunnen zijn Slecht slapen schijnt bij net zwanger te horen Heel veel succes bij de Gyn vanmiddag! Ik hoop dat je dan wat meer duidelijkheid hebt
yep, erg spannend! omdat ik deze week vrij heb, wil ik nu zoveel mogelijk geregeld hebben. vriendje is in het weekend al begonnen met inpakken van de spulletjes die we niet meer nodig hebben, leesboeken e.d. Ik wil vandaag beginnen op de zolder.......
Komt net een collegaatje naar me toe die vroeg of er wat was, want ik zag zo pips :x Uuuuuh ik hoop zwanger! hahaha (nee heb ik niet gezegd)